Як подати звернення до управління Державної служби якості освіти у Полтавській області
Захист прав учасників освітнього процесу — педагогів, здобувачів освіти, їх батьків — серед пріоритетів діяльності Державної служби якості освіти України.
У разі виникнення питань щодо доступу до якісної освіти, дотримання чинного законодавства про освіту, кожен бажаючий може звернутися до управління Державної служби якості освіти у Полтавській області в один із способів:
— надіслати звернення на електронну пошту [email protected] або на адресу 36003, місто Полтава, вул. Коваля, 3, каб. 118;
— зателефонувати на «гарячу лінію» (050) 211-18-45;
— викласти звернення на особистому прийомі (попередній запис за телефоном (050) 211-18-45).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику буде надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Звернення надіслане з використанням мережі Інтернет (електронне звернення) є різновидом письмового звернення та оформляється з дотриманням вищевказаних вимог.