Ви тут:
Прес-релізи Суспільство 

Які бізнеси більше втратили чи збільшили надходження під час війни: аналітика від сервісу Liqpay ПриватБанку

Повномасштабна війни з агресором внесла кардинальні зміни у всі сфери життя мільйонів українців, у тому числі в українську економіку та бізнес.

Аналітики ПриватБанку проаналізували обсяги платежів через сервіс Liqpay та дослідили, які сектори економіки зазнали найбільшого впливу війни.

З позитивного: за 2022 рік зафіксовано збільшення обсягу онлайн-платежів на благодійні внески – на 839%. Також багато людей почали купувати електрообладнання через відключення світла, що призвело до зростання продажів електрообладнання на 648%.

Після початку війни українці також значно більше витрачають на страхування та придбання автобусних квитків задля перевезення своїх близьких у більш безпечні регіони. За підсумками воєнного року онлайн-продажі послуг страхування та автобусних квитків зросли на 414% та 389% відповідно.

Суттєво змінилися за рік обсяги онлайн продажі авіаквитків, квитків на розважальні заходи та платежі до мікрофінансових організацій. Найбільші втрати понесли продавці авіаквитків, які зазнали падіння продажів на 588%. Закриття повітряного простору над Україною змусило багатьох людей шукати інші способи подорожувати.

Також знизилися продажі квитків на розважальні заходи та оплата послуг кабельного ТБ на 581%. Мікрофінансові організації зазнали втрат через падіння платежів на 373%.

Liqpay є провідним українським сервісом для здійснення інтернет-платежів.

Перейти до вмісту