На Полтавщині близько 40% надавачів житлово-комунальних послуг створили електронний кабінет на вебпорталі ПФУ
Робота із призначення пільг та субсидій у рамках сучасних інформаційних технологій потребує налагодження тісної взаємодії між усіма причетними службами. Зважаючи на те, що з 1 грудня 2022 року Пенсійний фонд адмініструє цей процес, необхідно залучити всіх надавачів житлово-комунальних послуг до користування вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України.
Про це повідомили в Головному управлінні ПФУ у Полтавській області.
Із 811 надавачів житлово-комунальних послуг, які зафіксовані у Полтавській області, на 18.01.2023 електронну реєстрацію на вебпорталі Фонду пройшли лише 321, що становить близько 40% від їх загальної кількості.
Єдиним шляхом реєстрації надавача послуг на вебпорталі електронних послуг є електронне звернення установи-надавача до Головного управління ([email protected]) і надання такої інформації:
– назва підприємства,
– код ЄДРПОУ,
– прізвище відповідальної особи;
– відомості про її службовий кваліфікований електронний підпис із зазначенням центру сертифікації, який його надав, та кінцевим терміном дії сертифікату.
Лише після реєстрації в електронному кабінеті надавача послуг щоденно буде вивантажуватися інформація про нових отримувачів житлових субсидій і пільг для внесення відповідних розрахункових даних надавачем послуги, а також здійснюватися перевірка існуючих отримувачів послуг на предмет достовірності даних та розрахунків.