Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

На Полтавщині близько 40% надавачів житлово-комунальних послуг створили електронний кабінет на вебпорталі ПФУ

Робота із призначення пільг та субсидій у рамках сучасних інформаційних технологій потребує налагодження тісної взаємодії між усіма причетними службами. Зважаючи на те, що з 1 грудня 2022 року Пенсійний фонд адмініструє цей процес, необхідно залучити всіх надавачів житлово-комунальних послуг до користування вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України.

Про це повідомили в Головному управлінні ПФУ у Полтавській області.

Із 811 надавачів житлово-комунальних послуг, які зафіксовані у Полтавській області, на 18.01.2023 електронну реєстрацію на вебпорталі Фонду пройшли лише 321, що становить близько 40% від їх загальної кількості.

Єдиним шляхом реєстрації надавача послуг на вебпорталі електронних послуг є електронне звернення установи-надавача до Головного управління ([email protected]) і надання такої інформації:

– назва підприємства,

– код ЄДРПОУ,

– прізвище відповідальної особи;

– відомості про її службовий кваліфікований електронний підпис із зазначенням центру сертифікації, який його надав, та кінцевим терміном дії сертифікату.

Лише після реєстрації в електронному кабінеті надавача послуг щоденно буде вивантажуватися інформація про нових отримувачів житлових субсидій і пільг для внесення відповідних розрахункових даних надавачем послуги, а також здійснюватися перевірка існуючих отримувачів послуг на предмет достовірності даних та розрахунків.

Система Orphus Поделиться на fb