Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

У Полтаві більше 5 300 громадян отримали безоплатну правову допомогу

Юристи Полтавського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – Місцевий центр) допомагають всім і кожному, бо захист прав людини і громадянина є одним із пріоритетів системи безоплатної правової допомоги. І з початком військової агресії ці пріоритети не змінилися.

Фахівці Місцевого центру надають правову інформацію, консультації і роз’яснення; допомагають у складенні заяв, скарг та інших документів правового характеру; забезпечують доступ до безоплатної вторинної правової допомоги та медіації, здійснюють правопросвітницьку діяльність, інформують громадян через ЗМІ.

У ІІІ кварталі 2022 року до Місцевого центру та бюро правової допомоги звернулось більше 5 300 осіб, з яких 420 громадян подали звернення про надання безоплатної вторинної правової допомоги (складення процесуальних документів та здійснення представництва їх інтересів у судах), інші – отримали роз’яснення та консультації. Для вирішення питань громадян у судовому порядку видано 199 доручень адвокатам та уповноважено 245 юристів центру.

Питання, з якими громадяни зверталися за безоплатною правовою допомогою, найчастіше стосувалися сімейного, спадкового, адміністративного, цивільного, земельного, житлового, трудового, пенсійного права, виконання судових рішень та соціального забезпечення.

Юристи постійно здійснюють правопросвітницьку роботу у територіальних громадах, в органах виконавчої влади, громадських організаціях, навчальних закладах, трудових колективах, органах самоорганізації населення та в місцях тимчасового поселення внутрішньо переміщених осіб. У ІІІ кварталі 2022 року проведено 257 правопросвітницьких заходів. З метою інформування населення щодо функціонування системи безоплатної правової допомоги у Полтавській області Місцевий центр постійно співпрацює з регіональними та місцевими ЗМІ, зокрема забезпечено публікації в друкованих засобах масової інформації,
виступи на радіо та телебаченні, розміщення інформаційних матеріалів в мережі Інтернет тощо.

Так, у ІІІ кварталі цього року Місцевим центром здійснено 1191 інформаційний вихід. Окрім того, інформаційні матеріали про діяльність Місцевого центру постійно розміщуються на офіційній сторінці «Facebook» – це близько 300 опублікованих дописів.

Місцевий центр та бюро правової допомоги постійно співпрацюють з територіальними громадами, центрами зайнятості, центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, територіальними центрами соціального обслуговування (надання соціальних послуг), відділами пробації, установами виконання покарань, БФ «Горєніє», ГО «Інша жінка», БО «Світло надії», БО «Меридіан», Бо БФ «Волна», ВСП «Фаховий коледж управління, економіки і права ПДАУ», регіональним представником Уповноваженого ВРУ з прав людини, з якими спільно організовуються та проводяться семінари, вебінари, круглі столи, тренінги, прийоми громадян.

Крім того, працівниками Місцевого центру забезпечено роботу консультаційних пунктів та надання адресної правової допомоги громадянам за місцем їх перебування, які з об’єктивних причин не мали змоги звернутися особисто в Місцевий центр чи бюро правової допомоги.

Реалізувати своє право на безоплатну правову допомогу, можна звернувшись до Полтавського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги що знаходиться за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 37/40 або за тел. (0532) 56 02 88.

Крім того, отримати правову допомогу можна дистанційно:

• скористатися мобільним застосунком «Безоплатна правова допомога», завантаживши його через Google Play чи App Store за посиланням https://bit.ly/3hwwgqR, або завантажити мобільний застосунок «Твоє право», перейшовши за посиланням: https://bit.ly/3iorbkE;

• у месенджерах Телеграм та Вайбер;

• у кабінеті клієнта на сайті системи БПД https://cabinet.legalaid.gov.ua/;

• правові консультації також можна переглянути на довідково-інформаційній платформі правових консультацій WikiLegalAid

Детальну інформацію з питань, пов’язаних з отриманням безоплатної правової допомоги, можна отримати за номером цілодобової телефонної лінії: 0 800 213 103 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні).

Система Orphus Поделиться на fb