Ви тут:

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі

Предмет закупівлі: Послуги у сфері інформатизації, а саме послуги забезпечення функціонування та супроводу інформаційно-комунікаційної системи «SMART REGION Полтавської області» за Кодом ДК 021-2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані з системами та підтримкою, 72253200-5 Послуги з підтримки систем

 Код ДК 021:2015: 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані з системами та підтримкою, 72253200-5 Послуги з підтримки систем Єдиного закупівельного словника.

 Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2022-11-11-003902-c

 Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-11-013354-a

Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Закупівля проводиться згідно з розрахунком витрат до кошторису Полтавської обласної ради на 2022 рік, на виконання пункту 2.3 напряму 2 «Розвиток територіальних громад області» Напрямів діяльності та заходів Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2021 – 2023 роки, затвердженої рішенням пленарного засідання другої сесії Полтавської обласної ради восьмого скликання від 29.12.2020 № 58 «Про затвердження Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2021 – 2023 роки» (зі змінами) з метою забезпечення функціонування та супроводу інформаційно-комунікаційної системи «SMART REGION Полтавської області».

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: обласний бюджет Полтавської області, 143 000,00 грн в т.ч. ПДВ (сто сорок три тисячі гривень 00 копійок).

Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. А також аналізу технічних характеристик про аналогічні закупівлі, розміщені на сайті https://prozorro.gov.ua.

 Вимоги до якості, технічне завдання:

Послуги у сфері інформатизації, а саме послуги забезпечення функціонування та супроводу інформаційно-комунікаційної системи «SMART REGION Полтавської області» за Кодом ДК 021-2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані з системами та підтримкою, 72253200-5 Послуги з підтримки систем

Технічна специфікація:

Забезпечити функціонування модуля «Матеріальна допомога» та додавання його до загальної структури інформаційно-комунікаційної «Єдиний веб-портал «SMART REGION Полтавської області»» (далі – Система).

Дизайн макету сторінки, її структура, пункти меню, механізм взаємодії з авторизованим/не авторизованим користувачем розробляється і погоджується із Замовником в обов’язковому порядку.

На головній сторінці Модуля повинні бути відображені:

  • назва модуля «Матеріальна допомога»;
  • текст модуля;
  • подані заявки не відображаються для звичайних користувачів;
  • кількість поданих заявок;
  • меню «Про допомогу»;
  • меню «Документи»;
  • меню «Новини»;
  • «Увійти».

Обов’язковим є відображення тривалості етапів перебігу: «подача заявок», «розгляд заявок», «фінансування» із зазначенням кількості поданих заявок, відібраних заявок та профінансованих.

Терміни встановлює адміністратор. Таймер − відлік часу «До початку подачі заявок», «До завершення подачі».

Меню «Про допомогу» має містити текстову інформацію та можливість завантаження файлів з розширенням jpg. Обов’язковим є відображення кількості поданих заявок та загальної суми фінансування за роками за прикладом https://smartregion.pl.ua/pb/projects/6.

Меню «Документи» має відображати завантажені файли з різним розширення за прикладом https://smartregion.pl.ua/documents/pb.

Меню «Новини» має функціонувати за прикладом https://smartregion.pl.ua/news/pb.

Адміністратору доступні наступні функції:

  • заповнення та редагування інформації в меню «Про допомогу»;
  • заповнення заявки, її редагування та публікація;
  • редагування головного меню (текст, банер, лінійка);
  • встановлення та зміна статусу заявок;
  • завантаження файлів у меню «Документи»;
  • можливість здійснювати усі зазначені функції групою адміністраторів.

Меню «Допомога» має відображатися за прикладом https://smartregion.pl.ua/faqs/pb з можливістю додавати поля в адмін-панелі.

Меню «Відео» має відображатися за прикладом https://smartregion.pl.ua/videos/pb з можливістю додавати поля в адмін-панелі. Система управління контентом модуля повинна забезпечити Адміністратору можливість виконання дій, описаних вище. Адміністративна частина (погоджується з керівником проєкту Замовника та може доповнюватися в процесі надання послуг):

  • створення нових сесій модуля;
  • заповнення заявки, її редагування та публікація;
  • встановлення та зміна статусу заявки (система має підрахувати кількість заявок зі статусом «Профінансовано»);
  • функція «Завантажити звіт фінансування заявок» за прикладом звітів інших модулів тощо.

Користувачу доступні наступні функції:

  • авторизація та доступ до особистого кабінету з полями «Профіль»: фото, ПІБ, населений пункт, дата народження, електронна пошта, номер телефону; «Мої заявки» (автором яких є користувач).
  • Форма заявки повинна містити наступні розділи:
  • Прізвище, ім’я, по батькові (до 15 слів) – обов’язкове,
  • електронна адреса – обов’язкове,
  • контактний номер телефону – обов’язкове, не оприлюднюється.

Обов’язково передбачити рядок з можливістю обрати Прізвище, ім’я, по батькові депутата з випадаючого списку.

  • копія паспорта заявника (сторінки 1, 2; 3-6 (в разі необхідності), сторінку з вказаним місцем проживання) або копію ID-картки з Витягом із державного демографічного реєстру;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) або довідку (штамп у паспорті) органів державної податкової служби про відмову від ідентифікаційного номеру через свої релігійні або інші переконання;
  • оригінал акту обстеження матеріально-побутових умов заявника (згідно з додатком 1 до Положення);
  • інформація про реквізити карткового рахунку у банківській установі (у випадку, якщо заявник бажає отримати допомогу на особистий рахунок);
  • документи, що підтверджують родинні стосунки (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб та інше), у разі якщо допомога надається членам сім’ї заявника;
  • довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, відповідно до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року № 509;
  • інші документи, що підтверджують необхідність надання допомоги.

Орієнтовний алгоритм роботи вкладки «Матеріальна допомога»:

  • Користувач 1 (Фіз.особа) авторизується шляхом ЕЦП або BankID (перелік банків).
  • Користувач 1 натискає кнопку «Подати заявку» на головній сторінці вкладки «Матеріальна допомога».
  • Користувач 1 заповнює поля заявки відповідно до вимог Положення (зі змінами), обирає ПІБ депутата обласної ради з випадаючого списку.
  • Користувач 2 авторизується шляхом ЕЦП або BankID (перелік банків).
  • Користувач 2 переглядає заявки у власному кабінеті та змінює їх статус на «Розглянуто»/ «На доопрацювання»/ «Для фінансування» тощо. До заявок зі статусом «До фінансування» Користувач 2 обов’язково додає заяву та підписує документ за допомогою КЕП (Кваліфікований електронний підпис) або додає скановану версію з підписом.
  • Користувач 3 (адміністратор) перевіряє заявки, після фінансування змінює статуси на «Допомогу надано».

Після надання послуг із забезпечення функціонування та супроводу інформаційно-комунікаційної системи «SMART REGION Полтавської області» подальша консультаційна підтримка Замовника здійснюється протягом 12 місяців.

Послуга має бути виконана якісно в термін, який вказаний в оголошенні.

Перейти до вмісту