Ви тут:
PROвсе Суспільство 

YouTube розширює можливості монетизації контенту

YouTube планує дозволити більшій кількості блогерів заробляти на платформі, знижуючи вимоги для під’єднання до партнерської програми відеохостингу.

Як повідомляє The New York Times, такими рішеннями YouTube сподівається зберегти своє панівне становище та отримати перевагу над конкурентами, зокрема TikTok.

Що змінюється для творців контенту?
Згідно з актуальними правилами YouTube, творці заробляють гроші лише в тому випадку, якщо аудиторія переглянула щонайменше 4000 годин їхніх відео та на каналі щонайменше 1000 підписників.

Тепер, за інформацією The New York Times, відеохостинг планує дозволити більшій кількості творців відео заробляти на платформі, знижуючи бар’єри для входу у свою партнерську програму. В YouTube цю інформацію не підтвердили, проте очікується, що компанія оголосить про зміну правил вже 20 вересня.

Крім того, YouTube показуватиме рекламу в Shorts, що дозволить монетизувати короткі відео, що конкурують з TikTok. Як повідомили джерела, компанія планує платити творцям Shorts 45% рекламних грошей, а 55%, традиційно, залишати собі.

Система Orphus Поделиться на fb