Ви тут:
Суспільство 

USAID АГРО: Історія успіху співпраці ТОВ «Леляківське» та супермаркету «SPAR»

Війна вплинула на сповільнення ділової активності всіх українських підприємств без винятку, оскільки були втрачені ланцюги поставок, існують обмеження доступу до ресурсів розвитку, наявні проблеми зі збутом та експортом продукції. Проте саме малий та середній бізнес зазнав найбільших втрат через низький рівень його економічної стійкості.

Про це повідомили в Агенції регіонального розвитку Полтавської області ,”Офіс євроінтеграції”.

Тому в умовах війни Програма USAID АГРО прагне максимально зберегти та відновити ринкові системи та сприяти максимальній участі мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП) у забезпеченні продовольчої безпеки на місцевому та національному рівнях.

Задля налагодження роботи бізнесу та відбудови економіки територіальних громад України в рамках Програми USAID АГРО передбачена консультативна підтримка ММСП, які виготовляють продукти харчування з доданою вартістю в Полтавській, Харківській, Сумській, Черкаській, Київській, Дніпропетровській, Одеській, Миколаївській, Кіровоградській областях, щоб налагодити нові зв’язки в ланцюгах постачання до локальних та національних торгових мереж, задовольнити потреби вразливого населення або населення, що постраждало від війни включно через участь у механізмах державних закупівель та закупівель гуманітарних організацій.

Координатором даної ініціативи є Олександр Приходько, спеціаліст з розвитку аграрних ринків Програми USAID АГРО.

За три місяці участі у Програмі USAID АГРО з червня по серпень 2022 року завдяки підтримці експерта з розвитку локальних ринків збуту Світлани Туль представники малого та середнього бізнесу налагодили продаж власної продукції через національні торгові мережі, про що свідчить успішний кейс.

Участь ТОВ «Леляківське» у Програмі USAID АГРО дозволила розширити ринки збуту власної молочної продукції та доєднатися до мережі постачальників супермаркету «SPAR».

«SPAR» – це міжнародна група самостійних рітейлерів, які працюють разом під брендом «SPAR» у 52 країнах світу на 4 різних континентах, щоб забезпечити високий рівень сервісу, оптимальне співвідношення ціни і якості для своїх покупців. Ця торгова мережа функціонує у м. Полтава (вул. Головка, 15) на умовах франчайзингу. У «SPAR» представлений широкий асортимент якісних і свіжих товарів, впроваджені європейські стандарти обслуговування, застосовується індивідуальний підхід до кожного покупця, що створює комфорт і затишок у магазині. У супермаркеті є відділ свіжого м’яса, молочної продукції, фруктів і овочів, бакалії, кондитерських виробів, випічки, кулінарії, живого пива власного виробництва та Food-to-Go, де представлений широкий асортимент страв та напоїв для швидкого перекусу. Концепція «SPAR» націлена на підтримку локальних виробників, що виробляють екологічно чисту, корисну та високоякісну продукцію, яка відповідає стратегії ЄС «Від ферми до виделки». Тому для розширення асортименту керівництву супермаркету були надіслані комерційні пропозиції, презентації та прайси учасників Програми USAID АГРО, що виробляють продукти харчування з доданою вартістю у Полтавській, Харківській та Сумській областях.

Проаналізувавши пакети документів, топ-менеджмент супермаркету «SPAR» обрав потенційним постачальником ТОВ «Леляківське» – виробника молочної продукції з Полтавської області. На наступному етапі підприємство презентувало дегустаційні зразки молочної продукції та сертифікати якості. Результатом співпраці стало відвантаження 24 серпня 2022 року молочної продукції ТОВ «Леляківське» до супермаркету «SPAR», де можна придбати сир Гауда з добавками, сир для гриля, сир Рікотта, сир м’який, йогурти тощо.

Система Orphus Поделиться на fb