NASA засудило російських космонавтів за антиукраїнську пропаганду на МКС

У четвер NASA виступило із заявою, в якій різко засудило дії трьох російських космонавтів на борту МКС, які позували з псевдопрапорами так званих «лнр» та «днр».

Про це повідомляє ITC.ua.

«NASA рішуче засуджує росію за використання Міжнародної космічної станції в політичних цілях для підтримки війни проти України, що докорінно несумісне з основною функцією станції серед 15 міжнародних країн-учасниць — просувати науку та розвивати технології з мирною метою», — заявила прессекретар НАСА Джекі МакГіннесс у повідомленні електронної пошти.

Це рідкісний докор з боку NASA на адресу росії, яка є основним партнером космічного агентства на МКС. Попри напруженість між США і росією через вторгнення останньої в Україну, NASA і «роскосмос» продовжують спільну роботу, щоб підтримувати безперервне функціонування МКС, на якій постійно працюють як американські астронавти, так і російські космонавти.

Відносини збереглися впродовж усієї війни, навіть попри те, що голова «роскосмосу» відкрито погрожував можливим виходом з партнерства по МКС, а росія «жартувала» про те, що американський астронавт може опинитися в космосі. Це перший випадок, коли NASA відкрито засудило дії росії та свого партнера «роскосмосу» у космосі на тлі вторгнення в Україну.

Система Orphus Поделиться на fb