Медіагрупи Ахметова, Коломойського й Пінчука втратили 90% рекламного ринку та звільнили сотні працівників, – Forbes
Унаслідок втрати через повномасштабну війну основного джерела доходів – реклами – телекомпанії Ахметова, Пінчука й Коломойського урізали зарплати, скоротили сотні працівників та зупинили великі телепроєкти.
Про це повідомляє Forbes.
За інформацією видання, в медіахолдингу “1+1 media” Ігоря Коломойського залишився один адміністративний офіс із пʼяти.
Наприкінці квітня “Плюси” оцінили життєздатність усіх своїх телепроєктів. Як пояснив гендиректор медіахолдингу Ярослав Пахольчук, якщо бачили, що проєкт через три-пʼять місяців може відновитися, то нічого з ним не робили. Якщо ж таке відновлення могло стати реальним за девʼять місяців і більше – проєкти оптимізували.
Зокрема, поставили на паузу програми “Твій день”, “Голос” і виробництво комедійних серіалів. Відтак унаслідок реорганізації кількість працівників на “Плюсах” зменшилася на 23%.
У найбільшій телегрупі України, StarLightMedia Віктора Пінчука, до якої входять ICTV, “Новий” та СТБ, звільнили близько 15% працівників, а на інформаційному телеканалі “24 канал” – 40%.
Щоб утримати співробітників, у перші місяці повномасштабної війни медіахолдинги платили частину зарплати навіть тим, хто не працював. Але згодом її урізали всім.
Як зазначив Ярослав Пахольчук, “плюси” зараз платять 50-80% заробітної плати. У “Медіа групі Україна” (МГУ) Ріната Ахметова (володіє, зокрема, і ТРК “Україна”) з червня незайнятим працівникам платять 0,01 ставки.
У медіагрупі Ахметова наразі без скорочень, але половина працівників перебуває у простої. Як розповів експерт громадського об’єднання “Інформаційна спільнота” Андрій Соломаха, до війни в середньому утримання інформаційно-розважального каналу в місяць обходилося в $800 000–$1 000 000, а лінійка дорогих розважальних телешоу – $200 000–$300 000.