Ви тут:
Прес-релізи Суспільство 

Змінилися персональні дані – необхідно актуалізувати інформацію на порталі Пенсійного фонду

На кожну застраховану особу у Реєстрі застрахованих осіб, який відповідно до законодавства підтримується в актуальному стані Пенсійним фондом України, створюється персональна електронна облікова картка з унікальним номером, в якій накопичується чимало важливої інформації.

Про це повідомили в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Полтавській області.

Зокрема, про суми заробітної плати, різні соціальні виплати, з яких сплачено страхові внески, тривалість страхового стажу, розмір пенсії тощо.

Використовуються дані Реєстру тоді, коли настає час забезпечення соціальних прав громадян через тимчасову втрату працездатності або втрату годувальника; через безробіття, пов’язане з незалежними від людини обставинами, а також при досягненні пенсійного віку та в інших випадках, передбачених законодавством.

Свідомі, небайдужі громадяни, які дбають про сьогоднішній день і соціально захищене майбутнє, зацікавлені у тому, щоб до облікової картки були своєчасно внесені дані про зміну персональних даних або про виявлення будь-яких розбіжностей.

Перевірити вкрай важливу для всіх працюючих інформацію, що відображена в обліковій картці Реєстру застрахованих осіб, можна в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України. Якщо під час перегляду у відомостях, занесених до облікової картки, виявлені некоректні дані, або застрахована особа має підстави внести зміни до наявної інформації про себе, слід подати до установи Пенсійного фонду анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в реєстрі застрахованих осіб та документи, що підтверджують внесення/зміну/уточнення даних і належність помилкових даних саме цій особі.

Подати згадану анкету можна особисто або через представника. Але найсучасніший і найзручніший спосіб – дистанційний, за допомогою порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

Система Orphus Поделиться на fb