Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

На Полтавщині працює 17 сервісних центрів Пенсійного фонду

Кожна структурна одиниця Пенсійного фонду, що розташована на Полтавщині, працює у звичайному режимі і надає послуги, передбачені законодавством. Максимально напружено функціонують 17 відділів обслуговування громадян, робочі місця яких розміщені в 26 населених пунктах. Це так звані фронт-офіси, які виконують функцію сервісних центрів.

Про це повідомили в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Полтавській області

Як і раніше, мешканці області та внутрішньо переміщені особи обслуговуються без прив’язки до місця проживання – як безпосередньо у сервісних центрах, так і дистанційно, через вебпортал Пенсійного фонду 
України, а також за телефонами “гарячих” ліній.

Аналіз одного дня роботи по обслуговуванню громадян під час війни свідчить, що в цілому по області до сервісних центрів звернулося 1806 осіб.

Найбільше людей було прийнято у таких осередках Фонду: Шевченківський район м. Полтави (138), м. Кременчук (145), м.Лубни (84), Київський район м.Полтави (79), м.Глобине (56), м. Миргород (56), м. Карлівка (45), м.Гадяч (45).

Характерною особливістю сьогодення є те, що за півтора місяця до сервісних центрів Головного управління звернулося майже 2,5 тис. осіб, які змушені були терміново змінити спосіб або місце одержання пенсії.
Щодо роботи «гарячих» телефонних ліній, то в нинішніх умовах вони у повній мірі відповідають своїй назві. Так, упродовж дня до фахівців Фонду області звернулося понад 360 осіб – від трьох у невеличкій Котельві до 28-ми у Миргороді.

Які питання найчастіше порушують відвідувачі під час війни? Надання документів на призначення пенсій; видача довідок; зміна способу одержання пенсії; консультації з різних питань пенсійного забезпечення. Оперативна та якісна допомога у вирішенні цих питань стає нині життєво важливою і дає можливість зберегти соціальну стабільність в регіоні.

Довідково:

– за номером 0-800-50-25-10 громадяни з різних куточків регіону можуть одержати консультації фахівців Головного управління Фонду;

– для того, щоб стати користувачами онлайн сервісів вебпорталу Пенсійного фонду України, слід скористатися системами електронної ідентифікації особи – КЕП (кваліфікований
електронний підпис), Bank ID.

Система Orphus Поделиться на fb