Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

До 30 квітня потрібно передати показники лічильників за гарячу воду і тепло, – “Полтаватеплоенерго”

До 30 квітня включно абонентська служба “Полтаватеплоенерго” чекає цього місяця від споживачів на показники індивідуальних лічильників гарячої води і теплової енергії.

Про це повідомили у “Полтаватеплоенерго”.

Зробити це можна кількома способами, однак найбільш зручний (особливо серед власників смартфонів) — через інфо-боти у месенджерах Viber і Telegram.

Ідентифікація споживача інфо-ботами відбувається виключно за номером контактного телефону. Тож, аби стати користувачем інфо-ботів “Полтаватеплоенерго” у Viber та/чи Telegram, необхідно, щоб номер вашого телефону (на який зареєстровано месенджери) було внесено до облікової бази підприємства, як контактний для відповідного особового рахунку.

Для тих із наших споживачів, котрі ще тільки збираються стати користувачем інфо-ботів, хочемо дати кілька корисних підказок по користуванню цими програмними продуктами “Полтаватеплоенерго”.

Як передати показники лічильників за допомогою інфо-ботів. Алгоритм користування ними однаковий як для Viber, так і для Telegram:

Крок 1. Знайдіть в обраному месенджері чат-бот.

Крок 2. Перейдіть у “Головне меню” інфо-бота.

Крок 3. Оберіть опцію “Передати показники ПО” (ПО — приладів обліку).

Крок 4. Якщо із вашим контактним номером телефона, на якому зареєстровано месенджер, у обліковій базі “Полтаватеплоенерго” пов’язаний лише один особовий рахунок — інфо-бот відразу відобразить інформацію по останнім з переданих раніше показникам індивідуальних приладів обліку і запропонує обрати потрібний лічильник (навіть якщо він один!) і ввести його поточні показники. Якщо ж ваш телефонний номер є контактним для кількох особових рахунків, то перед внесенням показників потрібно буде спочатку обрати необхідний особовий рахунок, а вже потім переходити до етапу передачі показників індивідуальних приладів обліку.

Крок 5. Після внесення вами даних і їх передачі інфо-ботом до облікової бази підприємства, останній поінформує користувача про обсяги спожитої послуги.

Читайте також: У “Полтаватеплоенерго” розповіли, як змінився рахунок на послуги підприємства та чим викликані ці зміни

Крок 6. Оберіть наступну дію у чат-боті, якщо є така необхідність, перейшовши у “Головне меню” інфо-бота.

Система Orphus Поделиться на fb