Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

У “Полтаватеплоенрго” розповіли, що робити, якщо термін повірки лічильників припав на період воєнного стану

У “Полтаватеплоенрго” розповіли, що робити, якщо термін повірки лічильників припав на період воєнного стану

На сьогодні «Полтаватеплоенерго» надає послуги більш ніж 200 тис. полтавців, з них послугою з централізованого постачання гарячої води користуються понад 150 тисяч. Майже у 80% з них (тобто більш ніж у 52 тис. домогосподарствах) встановлені індивідуальні (квартирні) прилади обліку гарячої води, та теплової енергії.  Обов’язковій періодичній повірці підлягають усі без винятку індивідуальні прилади обліку. 

Джерело: пресслужба “Полтаватеплоенерго”

У зв’язку із запровадженням на території України воєнного стану, ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» продовжуватиме брати до розрахунку показники квартирних вузлів обліку, термін дії яких закінчився з 24 лютого 2022 року та протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Це означає, що нарахування за послугу з централізованого постачання гарячої води до 1 травня цього року проводитимуться:

— для лічильників, що підлягають повірці у період воєнного стану— за їхніми показниками

— для лічильників, що перебувають на стадії повірки (розпломбовані, демонтовані) — за середньомісячними (за останні три місяці) обсягами споживання).

“Метою такого відтермінування є забезпечення споживачів часом, достатнім для проведення повірки, після припинення чи скасування воєнного стану”, – йлеться у повідомленні.

Перейти до вмісту