Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Що робити, якщо до 20 числа не отримали паперового рахунку від “Полтаватеплоенерго”

Що робити, якщо до 20 числа не отримали паперового рахунку від “Полтаватеплоенерго”

На адресу “Полтаватеплоенерго” підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на періодичну відсутність чи несвоєчасність доставки рахунків на оплату послуг з опалення та підігріву води до поштових скриньок за адресами їх проживання. 

Щомісячну доставку рахунків на оплату послуг з постачання тепла та гарячої води здійснює УДППЗ “Укрпошта”. В свою чергу абонентська  служба підприємства проводить постійний моніторинг та контроль доставки споживачам паперових рахунків ПОКВПТГ “ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО”.

“Звертаємося до вас, шановні наші споживачі, з проханням: якщо ви не отримали рахунки за послуги підприємства, отримані впродовж  лютого, — не будьте байдужими і повідомте про цей факт до абонентської служби підприємства будь-яким зручним для вас шляхом”, – повідомили у пресслужбі підприємства. 

Способи:

   — “Надіслати нам листа”;

   — “Особистий кабінет споживача”.

   — надіславши електронного листа на адресу поштової скриньки info@pte.poltava.ua.

Повідомлення обов’язково має містити вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.

Оскільки підприємство має широкий інструментарій електронних послуг і з електронною версією рахунку споживачі можуть ознайомитись вже на початку місяця,  тож від доставки паперових рахунків за бажанням можна відмовитись. Для цього потрібно бути користувачем  цілодобового сервісу “Особистий кабінет споживача”, саме там, редагуючи обліковий запис, є можливість  самостійно встановити налаштування для отримання рахунку на оплату послуг.

Система Orphus Поделиться на fb