Ви тут:
Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

Представник Укравтодору проінспектував у Кременчуці будівництво нового мосту через Дніпро

Представник Укравтодору проінспектував у Кременчуці будівництво нового мосту через Дніпро

Уперше за роки Незалежності України у Кременчуці на Полтавщині з’єднують береги найбільшої водної артерії країни новим мостом. Єдина нині переправа, Крюківський залізнично-автомобільний міст, наразі знаходиться в аварійному стані.

Через нього пролягають дві важливі державні дороги: Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя та М-22 Полтава – Олександрія, тому будівництво альтернативного переходу стратегічно важливе. Будівництво нового мосту Кременчуці 4 лютого відвідав перший заступник голови Укравтодору Андрій Івко, повідомили в Укравтодорі.

“Щодня між берегами Дніпра курсують десятки тисяч автомобілів, маршруток, автобусів. Крюківським мостом їздять вантажівки, які обслуговують нафтопереробний, машинобудівний, сталеливарний, вагонний та інші заводи, річковий порт, численні кар’єри. Те, що міст, опори якого були збудовані ще у 1872 році, витримує величезні потоки транспорту – диво. Якщо Крюківський міст не витримає, це паралізує не лише пасажиропотік, а й спричинить колапс промисловості Полтавщини. Постраждає залізничне сполучення центрального регіону України. 2021 року “Велике будівництво” дало старт проєкту. Підрядник розпочав роботу дуже оперативно, провівши необхідні випробування на берегах Дніпра. Сотні турецьких та українських мостобудівників динамічно працюють навіть взимку. Залучають буксир-криголам, аби зведенню мосту не заважали жодні морози” – прокоментував перший заступник голови Укравтодору Андрій Івко.

Новий міст у Кременчуці буде вантовим з 4 смугами руху. Довжина ансамблю з підходами становитиме 3 км. Переможцем тендеру стала компанія DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş. – флагман холдингу Догуш, одного з найбільших конгломератів Туреччини у сфері будівництва й автомобільної промисловості.

В акваторії Дніпра мостобудівники зараз зводять пілони заввишки майже 115 метрів. 36-метрові сталеві труби занурюють у дно ріки, аби потім утворити опори споруди. Їх наразі встановлено 25 штук.

Новий міст з підходами будується паралельно до Крюківського. На правому березі Дніпра він виходитиме на набережну, де сполучатиметься з трасою Н-08. Також буде розв’язка з можливістю з’їзду на Літературний провулок. На лівому березі міст закінчуватиметься на Великій набережній зі з’їздом на Флотську вулицю.

Крюківський міст у перспективі планується повністю перетворити на залізничний. Передбачено ремонт переправи та закриття руху автомобільного транспорту.

Перейти до вмісту