Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

З платіжками за грудень можна ознайомитись в інфо-ботах у Viber і Telegram або “Особистому кабінеті споживача”, – Полтаватеплоенерго

Споживачі вже можуть переглянути вартість послуг за грудень 2021 року, скориставшись інфо-ботами “Полтаватеплоенерго” у Viber чи Telegram, а також як і раніше — в “Особистому кабінеті споживача”.

Наразі триває процес формування рахунків  за послуги отримані споживачами упродовж грудня 2021 року. Після цього рахунки будуть відображені на електронних ресурсах та направлені споживачам поштою. Цього разу процес формування рахунків потребував більше часу, оскільки відбулася зміна методології проведення формування вартості послуг, повідомили у пресслужбі “Полтаватеплоенерго”.

Інфо-боти “Полтаватеплоенерго” у Viber чи Telegram містять ширший інструментарій, який дозволяє не лише передавати показники індивідуальних приладів обліку, а й відстежувати стан особового рахунку (нарахування, оплати, заборгованість), переглядати та завантажувати щомісячні рахунки за послуги підприємства тощо.

“Однак, якщо серед різноманіття он-лайн інструментів офіційного сайту “Полтаватеплоенерго” ви віддаєте перевагу вже звичному — “Особистий кабінет споживача”, то і він також залишається добрим вашим помічником.  Не варто забувати і про можливість, незалежно від традиційної доставки поштою, замовлення щомісячної доставки рахунків підприємства на електронну скриньку. Така можливість наявна також саме у цілодобовому он-лайн сервісі “Особистий кабінет споживача”. Із докладною інструкцією замовлення щомісячної доставки електронних версій рахунків “Полтаватеплоенерго” можна ознайомитися за посиланням“, – йдеться у повідомленні.

 

Перейти до вмісту