Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Учасники з чотирьох міст Полтавщини стали призерами обласного етапу конкурсу “Нові технології в новій школі”

Учасники з чотирьох міст Полтавщини стали призерами обласного етапу конкурсу “Нові технології в новій школі”

Працівники психологічної служби Полтавської області перемогли у другому (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів та соціальних педагогів.

Переможцями є практичні психологи:

– Оксана Хорольська з Кременчуцького ліцею № 6 “Правобережний”;

– Ольга Диниско із закладу дошкільної освіти “Золота рибка” Горішньоплавнівської міської ради;

– Тетяна Галушко із спеціального закладу дошкільної освіти “Казка” Горішньоплавнівської міської ради;

– Тетяна Бардаченко та Ольга Гуляєва із Полтавської загальноосвітньої школи № 2;

– соціальні педагоги Альона Полова з Хорольської гімназії й Галина Олефір із ліцею № 32 “Європейський” Полтавської міської ради.

Про це розповіла секретар другого етапу цього конкурсу, методист навчально-методичного кабінету психологічної служби Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського Тетяна Хорошева.

Проєкт “Нові технології в новій школі” – всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів, який був започаткований Міністерством освіти і науки України спільно з Інститутом модернізації змісту освіти 2018 року.

У 2022 році в обласному етапі конкурсу брали участь 9 програм, 11 фахівців. Призові місця здобули три програми практичних психологів та дві програми соціальних педагогів.

“Загалом схвальні відгуки журі щодо професійності та змістовності отримали всі програми, тому конкуренція цьогоріч була високою. Просвітницькі програми, розроблені працівниками психологічної служби області, спрямовані на розв’язання таких соціально-психологічних проблем в освіті, як профілактика булінгу (цькування), формування мотивації учнів до здобуття освіти в Новій українській школі, сприяння формуванню емоційної стабільності учнів під час пандемії COVID-19, безпека дітей в інформаційному просторі, профілактика ранньої незапланованої вагітності, реалізація стандарту вчителя загальної середньої освіти, поліпшення батьківської компетентності. Програми призначені для роботи з учасниками освітнього процесу в різних типах закладів освіти: дитячих садках, закладах загальної середньої освіти, коледжах, технікумах”, – сказала Тетяна Хорошева.

Просвітницькі програми “Формування психологічної компетентності як однієї з ключових складових професійного стандарту вчителя” Оксани Хорольської та “Безпечний інформаційний простір” Альони Полови будуть подані на фінальний етап Всеукраїнського конкурсу. Також на всеукраїнському фіналі конкурсу від Полтавщини в окремій номінації буде представлена програма “Особливості роботи вчителя фізичної культури з дітьми з особливими освітніми потребами” практичного психолога Кременчуцької гімназії № 16 Ольги Пронякіної та консультанта (практичного психолога) “Інклюзивно-ресурсного центру № 1” Кременчуцької міської ради Ольги Ніжинської.

Із програмами переможців Конкурсу (2018– 2022) можна ознайомитися на сайті ПОІППО.

Система Orphus Поделиться на fb