Ви тут:
Суспільство Україна 

Понад 7 тисяч державних закладів надаватимуть українцям сервіс за новими стандартами, – Мінцифри

Понад 7 тисяч державних закладів надаватимуть українцям сервіс за новими стандартами, – Мінцифри

Міністерство цифрової трансформації України затвердило наказ, що запроваджує єдині стандарти якості державного сервісу.

Джерело: Мінцифри

“Наказ дозволить практично реалізувати сучасний клієнтоорієнтований підхід у державних установах та наблизити рівень сервісу до європейських та світових стандартів і практик надання держпослуг. Крім цього, це спростить роботу працівників ЦНАП та інших фронт-офісів, що надають адмінпослуги. Адже у них з’явиться чіткий порядок дій у типових ситуаціях та варіанти реагування у нетипових ситуаціях”, — підкреслила заступниця Міністра цифрової трансформації України Людмила Рабчинська.

З’явилися нові вимоги:

• послуги надаватимуть якісно та без дискримінації всім, хто звертається
• працівники відповідатимуть вам впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті
• вам повідомлятимуть, коли отримають ваш е-лист та надішлють ПІБ і контакт працівника, який його опрацьовує
• держоргани щоденно збиратимуть відгуки відвідувачів, щоб покращити якість обслуговування
• сервіс надаватиметься безбар’єрно різним групам населення: інформація жестовою мовою або документи шрифтом Брайля тощо

Розширилися наявні вимоги:

  • безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення. Наприклад, надавати інформацію жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач для спілкування з іноземцями;
  • адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту.

Також держоргани мають бути безбар’єрними для людей з інвалідністю. Наприклад, документи мають надаватися на прохання відвідувачів збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля, а інформація — жестовою мовою. 

Крім цього, наявні найпоширеніші вимоги стали обов’язковими для всіх держорганів, що надають послуги українцям. Зокрема, шанобливо і тактовно спілкуватися з відвідувачами будь-якого віку та соціального статусу, використовувати техніку активного слухання, дотримуватися ділового дрескоду і вимог законодавства.

Нові стандарти обов’язкові для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.

Система Orphus Поделиться на fb