Ви тут:
Анонс Освіта Полтавщина Суспільство 

Полтавським школярам пропонують долучитися до мовного челенджу та виграти технологічні призи

Полтавським школярам пропонують долучитися до мовного челенджу та виграти технологічні призи

Полтавських школярів 3-11 класів запрошують взяти участь у челенджі “Найкраща реклама української мови”, що направлений на підвищення інтересу до української мови серед молодого покоління.

Учасники челенджу мають зняти відеоролик, у якому висвітлять красу рідної мови та зможуть замотивувати своїх однолітків розмовляти українською. Конкурс на кращу рекламу триватиме з 1 по 31 січня.

Для того, щоб взяти участь, потрібно у період з 1 по 31 січня створити та опублікувати конкурсну творчу роботу, яка відповідатиме умовам челенджу. Учні можуть опублікувати свою авторську роботу у соцмережі на вибір: TikTok, Instagram, Youtube або Facebook. Зазначається, що якість технічного оснащення, на яке буде знятий відеоролик, не вплине на вибір переможця.

Автори найкращих робіт отримають GoPro, плівковий фотоапарат чи портативний набір для блогінгу від освітньої компанії. Переможці будуть оголошені 10 лютого 2022 року на Youtube-каналі, де і будуть опубліковані кращі роботи учасників Марафону. Нагородження учасників призами відбудеться до 20 лютого 2022 року.

Як подати конкурсну заявку?
1. Створити конкурсну роботу та додати у кінець відеоролика інтро (https://bit.ly/3qUxORP);
2. Опублікувати свою роботу у соцмережі чи платформі на вибір (Instagram, Facebook, TikTok, Youtube). До опису додати хештег #HumanЧелендж2022 та за бажанням коментар про авторську роботу;
3. Підписатися на один із каналів організаторів:
– Youtube-канал “HUMAN Школа” (https://bit.ly/3EtRKQd)
– Facebook “HUMAN” (https://bit.ly/3EASbZ1)
4. Заповнити Анкету на участь у челенджі, вказавши посилання на конкурсну роботу (https://bit.ly/3sCVxrU)

Детальніше про умови участі та Положення про проведення челенджу на сайті змагання.

Організатором конкурсу є українська освітня компанія “HUMAN Школа” за підтримки Державної наукової установи “Інститут модернізації змісту освіти” в рамках II Всеукраїнського відкритого марафону з української мови.

Українська освітня компанія HUMAN вже вдруге проводить челендж серед молоді, що направлений на пошук та підтримку талановитих школярів. У травні 2021 темою челенджу була “Важливість української мови”, у якому взяло участь 398 конкурсантів.

Перейти до вмісту