Ви тут:
PROвсе Суспільство 

Не дивіться вгору” увійшов до трійки найкращих проєктів Netflix

Не дивіться вгору” увійшов до трійки найкращих проєктів Netflix

Фільм “Не дивіться нагору” з Леонардо Ді Капріо та Дженніфер Лоуренс вкрай вдало стартував на Netflix.

Як повідомляє 24 кіно, за перші 28 днів після прем’єри на його перегляд витратили 263,3 мільйона годин. Щонайменше про такі дані свідчить статистика самого сервісу.

Це третій найкращий старт в історії Netflix. Найвищі показники в перші 28 днів були лише у “Червоного повідомлення” (364,02 мільйона годин) та “Пташиного короба” (282,02 мільйона годин).

Лише за тиждень із 27 грудня по 2 січня на перегляд фільму витратили 152,29 мільйона годин. “Не дивіться нагору” другий тиждень поспіль очолює глобальний топ Netflix, в Україні фільм теж займає першу позицію десятки.

Цікаво, що критикам “Не дивіться нагору” не дуже сподобався. У кар’єрі Леонардо Ді Капріо фільм показав найгірші рейтинги з часів “Великого Гетсбі” або “Пляжа” – залежно від агрегатора рецензій. Водночас глядачі переважно схвально відгукуються про фільм.

Перейти до вмісту