Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

З платіжками за листопад можна ознайомитись в інфо-ботах у Viber і Telegram або “Особистому кабінеті споживача”, – Полтаватеплоенерго

З платіжками за листопад можна ознайомитись в інфо-ботах у Viber і Telegram або “Особистому кабінеті споживача”, – Полтаватеплоенерго

Вже зараз споживачі зможуть переглянути електронні версії платіжок за листопад 2021 року можна побачити, скориставшись інфо-ботами “Полтаватеплоенерго” у Viber чи Telegram, а також як і раніше — в “Особистому кабінеті споживача”.

“Полтаватеплоенерго” запровадила нове покоління чат-ботів підприємства — інфо-боти. На відміну від попередніх, нові — є багатофункціональними і багато у чому можуть замінити навіть сервіс “Особистий кабінет споживача”, до якого вже встигли звикнути понад 32 тисяч полтавців.

Інфо-боти “Полтаватеплоенерго” у Viber чи Telegram містять ширший інструментарій, який дозволяє не лише передавати показники індивідуальних приладів обліку, а й відстежувати стан особового рахунку (нарахування, оплати, заборгованість), переглядати та завантажувати щомісячні рахунки за послуги підприємства тощо.

Щоб ознайомитись із нарахуваннями за спожиті упродовж листопада поточного року послуги, на підприємтсві радять скористатись інфо-ботами “Полтаватеплоенерго” у Viber та Telegram. Для цього достатньо, перебуваючи у головному меню інфо-бота, обрати сервіс “Рахунки на оплату”:

А потім, із запропонованого переліку обрати потрібний вам місяць, за який збираєтесь переглядати нарахування.

“Однак,якщо серед різноманіття он-лайн інструментів офіційного сайту “Полтаватеплоенерго” ви віддаєте перевагу вже звичному — “Особистий кабінет споживача”, то і він також залишається добрим вашим помічником. Тож ви, як і раніше, можете задовго до надходження паперового варіанту рахунку до поштової скриньки ознайомитися із їх електронними версіями. Докладну інструкцію по використанню для цього сервісу “Особистий кабінет споживача” можна знайти за посиланням.  Не варто забувати і про можливість, незалежно від традиційної доставки поштою, замовлення щомісячної доставки рахунківпідприємства на електронну скриньку. Така можливість наявна також саме у цілодобовому он-лайн сервісі “Особистий кабінет споживача”, – йдеться у повідомленні. 

Із докладною інструкцією замовлення щомісячної доставки електронних версій рахунків “Полтаватеплоенерго” можна ознайомитися за посиланням.

 

Система Orphus