Ви тут:
Спорт Суспільство 

Все вирішиться в Абу-Дабі: Ферстаппен та Хемілтон набрали однакову кількість очок перед фіналом Ф-1

Все вирішиться в Абу-Дабі: Ферстаппен та Хемілтон набрали однакову кількість очок перед фіналом Ф-1

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон виграв Гран Прі Саудівської Аравії, тим самим повністю нівелювавши відставання від Макса Ферстаппен у боротьбі за титул Ф1.

Як повідомляє f1-ukraine, на старті дует “срібних стріл” впевнено блокує спроби конкурентів обійти їх у першому повороті й далі Хемілтон спокійно йде у відрив, а Валттері Боттас поступово відстає та втримує Ферстаппена на трасі, де обганяти не так вже й можливо та безпечно.

Фактично, лише за наявності проблем можна обійти суперника, як це сталося із Фернандо Алонсо, у якого не працював DRS й Карлос Сайнс без проблем покращив свою позицію.
Пелетон потрохи розтягувався й стабілізувався, поки на 10-му колі Мік Шумахер не розбив свій болід й не викликав сефеті-кар.
Появою автомобіля безпеки вирішили скористатись в Mercedes й закликали Хемілтона до боксів за новим комплектом Hard. Багато інших гонщиків теж вирішили скористатись «безкоштовним» піт-стопом, але не Ферстаппен.

Як не намагався Боттас стримати нідерландця за собою в режимі SC, Хемілтон не зміг залишитись першим після виїзду з піт-лейн й Ферстаппен очолив гонку. Проте не надовго.

На 14-му колі гоночна дирекція вирішила зупинити перегони, адже бар’єр після аварії Шумахера потребував суттєвого ремонту. Гонщики знову повернулись в бокси й тепер вже Ферстаппен отримав новий кампаунд Hard, при цьому зберіг першу позицію.

Рестарт відбувся о 21:15 за локальним часом й для Хемілтона він явно вдався кращим. Британець зайняв внутрішню траєкторію першого повороту й залишив Ферстаппену невигідну зовнішню, проте Макс продовжив атакувати й, зрізавши другий поворот, повернув першу позицію.

При цьому, Естебан Окон, який робив рестарт з четвертої позиції, зміг обійти Боттаса в першому повороті, а потім й Хемілтона на виході з другого.
У команді Mercedes вже почали обговорювати порушення Ферстаппеном меж траси при обгоні, як гонка була зупинена знову.

Річ у тому, що Серхіо Перес опинився в щільній боротьбі з Шарлем Леклером на прямій після другого повороту й монегаску просто нікуди було діватись (або в стіну, або в мексанця) й сталось зіткнення, після якого більших ушкоджень зазнав болід Red Bull (таких, які призвели до сходу).

В цей момент, позаду пелетону Микита Мазепин явно не помітив гальмування всіх гонщиків й просто влетів у задню частину болід Willaims Джорджа Расселла, після чого обидва гонщики не змогли продовжити гонку.

До рестарту команді Red Bull та Ферстаппену було запропоновано повернути Хемілтону позицію, адже у зворотньому випаду гонщику загрожував штраф. При цьому болід №33 мав стати на третю позицію на стартовій решітці, адже мав пропустити ще й Окона, який отримував перше місце на рестарті.

Ферстаппен вирішив поступитись позицію, але команда поставила йому новий комплект Medium, що мав дати кращу швидкість проти суперників, які мали Hard на рестарті (Окон, Хемілтон, Боттас – були на “харді”).
Й м’якіший комплект спрацював: Макс зміг із третього місця стати у внутрішню траєкторію першого повороту. Й хоча Окон повторив “проїзд Ферстаппена” узбіччям й спробував захистити першу позицію, але гонщик Red Bull вийшов вперед.

Хемілтон зміг розібратись з Оконом лише наступного кола й почав гонку за Ферстаппеном, скорочуючи невеликий розрив.

Юкі Цунода у спробі атаки на Себастьян Феттеля зруйнував не лише свою гонку, але й суперника. Йшлося тоді про боротьбу за 8-е місце. Японець не вдало атакував німця й зломив переднє антикрило, уламки від якого залишились між першим та другим поворотом. Режим віртуальної машини безпеки нейтралізував гонку – Цунода став останнім, Феттель – 11-м.

Відео перегонів

Пізніше Цунода отримав ще й 5-секундний штраф.

Тільки британець почав підбиратися до нідерландця, як на трасі стався черговий інцидент.

На 43-му колі Ферстаппен все ж таки віддав місце Хемілтону на прямій, але вже у наступному повороті вже повернув лідерство. В цей же момент стало відомо, що Макс отримає 5-секундний штраф за порушення меж траси.
На 44-му колі Макса все ж попросили «правильно» пропустити Льюїса й гонщик Red Bull вже остаточно віддав першу позицію.

В такому порядку гонщики й фінішували. Лише Боттас на останніх метрах забрав останнє місце у Окона.

Таким чином, перед фінальною гонкою сезону основні суперники порівнялись у особистому заліку за очками – обидва мають 369,5. Й це після 21-го етапу.

Система Orphus