Ви тут:
Суспільство Україна 

Укрзалізниця запустила продаж квитків через месенджери для бізнесу та можливість додавати їх до Apple Wallet та Google Pay

Укрзалізниця запустила продаж квитків через месенджери для бізнесу та можливість додавати їх до Apple Wallet та Google Pay

Укрзалізниця запустила свій офіційний чат-бот для продажу квитків та надсилання сповіщень про рейс в Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger — до раніше запущених Viber та Telegram.

Відтепер доступ до чат-бота є максимально зручним, адже він відкривається безпосередньо з головної сторінки Укрзалізниці у Facebook, а для користувачів Apple з’явиться ще більш зручний та ексклюзивний інструмент для взаємодії з національним перевізником, повідомили у пресслужбі Укрзалізниці. 

“В Україні буквально декілька компаній, які налагодили офіційну підтримку своїх клієнтів у Apple Messages для бізнесу, тож сьогодні Укрзалізниця робить дещо несподіваний для ринку крок і стає одним з першопрохідців у цьому напрямку. Що ж до Facebook Messenger, то це вже звичний для наших пасажирів канал спілкування з Укрзалізницею, але тепер він стає ще функціональнішим, адже можна прямо з Facebook замовити собі квиток та ланчбокс у дорогу”, – зазначив керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці Олександр Перцовський.

За допомогою Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger пасажири Укрзалізниці вже можуть купувати квитки на всі потяги далекого сполучення та швидкісні поїзди Інтерсіті+, повертати раніше придбані квитки, дивитися розклад рейсів та онлайн-табло станцій, а також перевіряти, до якої платформи прибуває потяг.

Також пасажири Укрзалізниці тепер зможуть легко додавати придбані в офіційному чат-боті квитки до гаманців Apple Wallet та Google Pay.

“Мандрівники в усьому світі звикли, що вони можуть додавати авіаквитки, підтвердження бронювання готелів, страхові поліси у гаманці Apple Wallet, Google Pay. Це дуже зручно — мати платіжні картки, а також усі квитки в одному електронному гаманці. Відтепер така послуга доступна і для пасажирів Укрзалізниці, які купують квитки за допомогою нашого зручного бота”, – зазначив керівник пасажирських ІТ-проєктів Укрзалізниці Євгеній Єнтіс.

Наразі придбати квитки можна через Facebook Messenger, Viber або Telegram. Після оплати квитка клієнт може в один клік додати його в гаманець Apple Wallet або ж Google Pay і показати провідникові або стюардові для контролю.

 

 

 

ФОТО: Прямий

Система Orphus