Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

“Полтававодоканал” відновлює прийом споживачів у карантинному режимі

“Полтававодоканал” відновлює прийом споживачів у карантинному режимі

Служба обліку та реалізації “Полтававодоканал” тимчасово повертається до режиму роботи, який запроваджували під час посилення карантинних заходів.

Для приймання вхідної кореспонденції на вході до приміщення Служби (вул.Спаська, 9) встановлена абонентська скринька. Там є телефон, яким можна користуватися, щоб отримати консультацію та допомогу при оформленні заяв та інших документів. Якщо таким чином проблему розв’язати не вдасться, фахівець Служби вийде і допоможе розібратися, повідомили на фейсбук-сторінці “Полтававодоканал”.

Тим часом, усі операції, пов’язані з передачею показників лічильників та сплатою рахунків, можна здійснити онлайн. Це зручно зробити на сайті карткою будь-якого банку в розділі “Оплата онлайн”.

“Якщо ж споживачам необхідно дізнатися про тарифи, передачу показників лічильника, укладання договору на послуги, повірки приладу обліку (замовити повірку), стан особового рахунку (нарахування та оплати), зміни власника особового рахунку чи зареєстрованих осіб окрім користування сайтом, можна телефонувати і до фахівців call-центру. Вони завжди на зв’язку та підкажуть шляхи вирішення вашого питання”, – йдеться у повідомленні.

Можна звернутися за телефонами: (0532) 61-28-21, (050) 403-03-75, (067) 549-92-67.

“Якщо за цими номерами прагнете передати показники приладів обліку води, а з оператором поговорити не вдається, не поспішайте класти слухавку – через деякий час увімкнеться автовідповідач, який активний цілодобово та без вихідних”, – повідомили у “Полтававодоканал”.

Електронні листи та запити надсилайте на електронну адресу dovidka@vodokanal.poltava.ua.

Система Orphus