NASA запустило сайт та нову програму відстеження астероїдів

Сценарій можливого зіткнення астероїда Апофіс із Землею у 2068 році не можна повністю виключати.

Як повідомляє mind.ua, американське космічне агентство NASA представило нову технологію моніторингу астероїдів під назвою Sentry-II, яка замінила систему Sentry, розгорнуту у 2002 році.

Телескопи у всьому світі виявили майже 28 000  навколоземних астероїдів. NASA очікує, що найближчими роками їх знаходитимуть все частіше. У зв’язку з цим фахівці розробили новий алгоритм, який точніше оцінюватиме ризик зіткнення об’єктів із Землею.

«Перша версія Sentry була дуже потужною системою, яка працювала майже 20 років. Вона була заснована на дуже розумній математиці. Менш ніж за годину можна було достовірно отримати можливість зіткнення для нещодавно відкритого астероїда протягом наступних 100 років», – розповідає Хав’єр Роа Вісенс, провідний автор розробки Sentry-II.

Sentry мав одне серйозне обмеження – алгоритм не враховував ефект Ярковського. Це явище, при якому в астероїда з’являється слабкий реактивний імпульс за рахунок теплового випромінювання від нагрітої вдень і охолодженої вночі поверхні.