Ви тут:
Культура Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

Експонати “оживають”: компанія Vodafone підписала меморандум про співпрацю з Полтавським краєзнавчим музеєм

Експонати “оживають”: компанія Vodafone підписала меморандум про співпрацю з Полтавським краєзнавчим музеєм

16 грудня телеком-оператор Vodafone та Полтавський краєзнавчий музей імені Василя Кричевського підписали меморандум про співпрацю. Таке партнерство дозволить реалізувати на території музею сучасні технології та створити перший в Україні смарт-музей.

“Сьогодні ми підписуємо меморандум з високотехнологічною міжнародною компанією, яка працює на території України. Завдяки партнерству з Vodafone Україна ми зможемо реалізувати всі потужності інтернет-мережі, яка відіграє важливу роль у підсиленні та осучасненні експозиційного показу”, – зауважила заступниця директора з розвитку та утримання Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського Катерина Бабіч.

“Компанія Vodafone інвестує в технології передачі даних. Це робить доступним і зручним Інтернет у смартфонах користувачів, а також надає доступ до цікавих сучасних технологій: інтернет-речей, штучного інтелекту, різних форм реальностей. Ці технології на сьогодні використовують в всіх сфері. Тому нині сучасний музей не тільки красивий, а й осучаснений технологіями: де можна відтворити історичні події, створити історичний інтер’єр або ж навіть самому потрапити у таку віртуальну реальність”, –  розповіла PR-директор Vodafone Ukraine Вікторія Рубан.

“Співпраця з Vodafone продовжується. Деякі проєкти в Полтаві вже успішно втілені і ми ними пишаємося. Дуже приємно, що саме Краєзнавчий музей започатковує співпрацю з міжнародною компанією. Це дозволить кожен експонат музею представити з допомогою новітніх технологій. Після реставрації експозиція музею буде розширена. У кожному залі представлять більше експонатів. Усього їх понад 300 тисяч в сховищах”, –  розповіла заступник голови Полтавської ОДА Катерина Рижеченко.

“Я вважаю, що наразі держава має підтримувати вектор розвитку цифрової трансформації. Адже усі сфери в світі переходять на IT-технології, використовують новітні можливості, створюють онлайн-магазини, платформи. Завдяки цифровізації, віртуальній реальності ми можемо підвищити рейтинг музею та зацікавити туристів з інших регіонів України. Щоб до нас й знали, що Полтавщина туристична”, – зазначив заступник голови Полтавської ОДА Ігор Панченко.

Першим кроком співпраці стало створення унікальної реальності на базі технології доповненої реальності у дворику музею. Першим експонатом, якого “оживив” Vodafone, стала половецька “Кам’яна баба”.

Скориставшись підказками на табличці у дворику, відвідувачі можуть завантажити спеціальний додаток та побачити доповнений вид скульптури. Також, поряд з експонатом з’явиться інформація з його описом і історією.

Система Orphus