Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

До 30 грудня полтавці мають передати показники лічильників за гарячу воду і тепло, – Полтаватеплоенерго

До 30 грудня полтавці мають передати показники лічильників за гарячу воду і тепло, – Полтаватеплоенерго

Цього місяця передати показники індивідуальних приладів обліку (гарячої води і теплової енергії) слід не пізніше 30 грудня включно. Зробити це можна кількома способами, однак найбільш зручний (особливо серед власників смартфонів) — через інфо-боти у месенджерах Viber і Telegram.

Про це повідомили у пресслужбі “Полтаватеплоенерго”.

Ідентифікація споживача інфо-ботами відбувається виключно за номером контактного телефону. Тож, аби стати користувачем інфо-ботів “Полтаватеплоенерго” у Viber та/чи Telegram, необхідно, щоб номер телефону (на який зареєстровано месенджери) було внесено до облікової бази підприємства, як контактний для відповідного особового рахунку.

Для тих споживачів, які ще тільки збираються стати користувачем інфо-ботів, підготували кілька корисних підказок, як користуватись цими програмними продуктами “Полтаватеплоенерго”.

Алгоритм користування ними однаковий як для Viber, так і для Telegram: 

Крок 1. Знайдіть в обраному месенджері чат-бот.

Крок 2. Перейдіть у “Головне меню” інфо-бота.

Крок 3. Оберіть опцію “Передати показники ПО” (ПО — приладів обліку).

Крок 4. Якщо із вашим контактним номером телефона, на якому зареєстровано месенджер, у обліковій базі “Полтаватеплоенерго” пов’язаний лише один особовий рахунок — інфо-бот відразу відобразить інформацію по останнім з переданих раніше показникам індивідуальних приладів обліку і запропонує обрати потрібний лічильник (навіть якщо він один!) і ввести його поточні показники. Якщо ж ваш телефонний номер є контактним для кількох особових рахунків, то перед внесенням показників потрібно буде спочатку обрати необхідний особовий рахунок, а вже потім переходити до етапу передачі показників індивідуальних приладів обліку.

Крок 5. Після внесення вами даних і їх передачі інфо-ботом до облікової бази підприємства, останній поінформує користувача про обсяги спожитої послуги.

Крок 6. Оберіть наступну дію у чат-боті, якщо є така необхідність, перейшовши у “Головне меню” інфо-бота.

Очевидними перевагами передачі показників індивідуальних приладів обліку через інфо-боти є автоматичне опрацювання введених даних із покроковою їх перевіркою. Отримані від користувача відомості відразу вносяться в облікову базу абонентської служби без участі персоналу. А оскільки людський фактор, під час отримання показників від споживачів відсутній, це гарантує уникнення можливих затримок, помилок чи неточностей.

Система Orphus