Ви тут:
Споживач Суспільство Україна 

94% громадян задоволені сервісом у ЦНАПах, – Мінцифра

94% громадян задоволені сервісом у ЦНАПах, – Мінцифра

За результатами першого місяця всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг, 94% громадян задоволені сервісом у ЦНАПах. Індекс лояльності відвідувачів ЦНАПів становить 78%, за результатами аналізу відгуків за грудень. Такі цифри свідчать про високий рівень обслуговування.

У Мінцифрі нагадали, що українці можуть оцінити якість держсервісу в будь-який зручний спосіб:

– Під час візиту в ЦНАПи, відсканувавши QR-код за допомогою смартфона.

– На платформі Дія.Центрів у розділі «Мапа Дія.Центрів», де можна обрати на карті свій ЦНАП та залишити відгук.

– Після візиту в ЦНАПи. Люди, які залишили номер телефону, отримують SMS- або Viber-повідомлення з опитуванням.

– Усно у форматі телефонного інтерв’ю. Оператори кол-центру вибірково телефонують людям, що скористалися послугами в ЦНАПі, щоб уточнити, чи все було гаразд.

– У ролі таємного відвідувача, який отримує та оцінює адмінпослугу в ЦНАПі за конкретними показниками.

“Кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть нам підвищити рівень обслуговування в Центрах. Щоб наступний візит став ще кращим, розкажіть про попередній”, – йдеться у повідомленні.

Фото Мінцифра

 

Система Orphus