Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

З платіжками за жовтень можна ознайомитись в інфо-ботах та “Особистому кабінеті споживача”, – Полтаватеплоенерго

З платіжками за жовтень можна ознайомитись в інфо-ботах та “Особистому кабінеті споживача”, – Полтаватеплоенерго

Щомісяця, в перших числах, “Полтаватеплоенерго” проводить нарахування за отримані в попередньому розрахунковому періоді послуги. Так, з платіжками за жовтень можна ознайомитись за допомогою інфо-ботів у Viber чи Telegram або в “Особистому кабінеті споживача” –  сервісів дистанційного керування особовим рахунком у обліковій базі підприємства.

Вони будуть особливо корисним для тих відповідальних споживачів, які прагнуть розраховуватись за отримані послуги, не чекаючи, поки платіжки надійдуть до них поштою, повідомили у пресслужбі підприємства.

Отримані від споживачів кошти “Полтаватеплоенерго” спрямовує передусім на оплату енергоносіїв і на проведення поточних та капітальних ремонтів.

“Шкода, що платіжна дисципліна багатьох споживачів підприємства лишається на низькому рівні. Далеко не всі своєчасно розраховуються за отримані послуги, особливо під час карантинних обмежень. Через це підприємство увесь час ризикує опинитися на межі повної  зупинки виробничих потужностей підприємства, а отже, і призупинення надання послуг його споживачам.  Просимо відповідально ставитися до питань розрахунків і своєчасно оплачувати спожиті послуги”, – йдеться у повідомленні.

Підприємство створило всі умови, щоб споживачі могли, не наражаючи себе на небезпеку, розраховуватися за отримане теплопостачання прямо з дому, і пропонує кілька електронних платіжних систем на вибір:

“Приват24”;

Portmone.com;

EasyPay;

NovaPay.

Не забувайте не тільки оплачувати власні рахунки, а й допомагати проводити онлайн-розрахунки своїм рідним, які перебувають у зоні ризику захворіти на коронавірус COVID-19.

Система Orphus