Ви тут:
кримінал Суспільство Україна 

Видавали себе за представників банків та поліції: кіберполіція викрила кол-центр у Києві

Видавали себе за представників банків та поліції: кіберполіція викрила кол-центр у Києві

Правоохоронці викрили call-центр, оператори якого телефонували громадянам під виглядом працівників банків та поліції, випитували фінансові дані та переводили гроші українців на підконтрольні рахунки. Щомісячний прибуток шахраїв складав 1,5 мільйона гривень.

Такий call-центр організували двоє мешканців Київської області, повідомляють на сайті кіберполіції.

Організатори шахрайської схеми залучили до роботи 15 операторів, для яких розробили детальні інструкції шахрайських дій. Також організатори на хакерських форумах купували бази даних клієнтів банків, яким телефонували оператори call-центру.

“Громадянам повідомляли про блокування картки та пропонували пройти верифікацію, збільшити ліміт на банківських картках, відкрити новий рахунок з певним лімітом, а також повідомляли про «погодження» збільшення кредитного балансу на банківських картках”, – йдеться у повідомленні.

Під такими приводами оператори випитували конфіденційну інформацію, зокрема СVV-коди, номери, пін-коди банківських карт та авторизаційні дані до онлайн-банкінгу. Надалі гроші потерпілих перераховували на підконтрольні рахунки, оформлені на третіх осіб. Потім отримані гроші переводили у криптовалюту.

Також оператори call-центру телефонували громадянам нібито від імені працівників поліції. Під приводом фіксування шахрайських дій, які нібито відбуваються з їхніми картковими рахунками, випитували фінансові дані.

За даним фактом правоохоронці відкрили кримінальне провадження за ч. 4 ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України. Санкція статі передбачає позбавлення волі на строк від п’яти до дванадцяти років. Наразі встановлюють коло потерпілих осіб.

Система Orphus