Ви тут:
Суспільство 

“Вільні творити майбутнє”: стартувала інформаційна соціальна кампанія до Дня Гідності та Свободи

“Вільні творити майбутнє”: стартувала інформаційна соціальна кампанія до Дня Гідності та Свободи

Інформаційна соціальна кампанія до Дня Гідності та Свободи у цьому році відбувається під гаслом – “Вільні творити майбутнє”, розробленим та запущеним Національним музеєм Революції Гідності й Міністерством культури, молоді та спорту України у 2019 році.

Про це повідомили в Полтавській ОДА.

5 зображень, 5 людей – різного віку, статі, життєвого досвіду об’єднані спільним гаслом “Вільні творити майбутнє”.

Ідея цьогорічної кампанії показує цінність Майдану для кожного персонально. Гасло кожен наповнює своїм сенсом. Люди, різні за віком і статтю, тримають власноруч написані плакати з однаковим гаслом. Глядач бачить лише частину обличчя та руки, типажі людей не персоніфіковано, проте легко читається, хто це – дитина, молода чи старша людина, жінка чи чоловік. І промовистим є сам напис, щоразу зроблений по-іншому.

Гасло вдало висловлює ідею спрямованості в майбутнє. Революція Гідності – визначна й героїчна сторінка нашого недавнього минулого, але найважливіше, про що маємо пам’ятати та що усвідомлювати як обов’язок – вона дала українцям можливість самим вирішувати, якою буде Україна завтра, куди вона прямує. На Майдані українці відстояли основні громадянські права та свободи, які кожному дають змогу самореалізації.

Метою соціальної кампанії є актуалізувати в суспільстві роздуми про те, чому свобода варта того, щоб боротися й захищати її.

Перейти до вмісту