Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Відсьогодні абонентська служба “Полтаватеплоенерго” тимчасово призупиняє прийом споживачів

Відсьогодні абонентська служба “Полтаватеплоенерго” тимчасово призупиняє прийом споживачів

У зв’язку з різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов’язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, із четверга, 4 листопада, абонентська служба “Полтаватеплоенерго” тимчасово призупиняє прийом споживачів.

Про це повідомили у пресслужбі “Полтаватеплоенерго”.

“Просимо з розумінням поставитися до такого вимушеного кроку. Про відновлення прийому споживачів абонентською службою “Полтаватеплоенерго” буде повідомлено додатково”, – йдеться у повідомленні.

Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків можна в робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби: (0532) 510-455.

На офіційному сайті підприємства функціонує цілодобовий онлайн-сервіс “Особистий кабінет споживача”, де можна отримати повну і достовірну інформацію про стан особового рахунку й розрахунки за послуги з теплопостачання.

Для отримання консультації фахівців підприємства радять скористатися доступними каналами електронного зв’язку:

– без реєстрації – через сервіс “Надіслати нам листа”;

– з реєстрацією – через сервіс “Особистий кабінет споживача”;

– відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.

Телефони аварійно-диспетчерської служби та інформаційно-довідкової лінії працюють у штатному режимі. 

Система Orphus