Верховна Рада прийняла закон, який дозволить оптимізувати державні реєстри
Верховна Рада прийняла закон, який дозволить оптимізувати державні реєстри
Верховна Рада в цілому прийняла законопроєкт, який дозволить покращити державні реєстри в Україні. За проголосували 282 депутати.
Про це повідомили у Мінцифри.
“В Україні на сьогодні понад 350 державних реєстрів. Але не всі вони функціонують належним чином, інформація дублюється або зовсім не оновлюється, або самі реєстри існують у вигляді Excel-таблиць чи гугл-документів. Щоб отримати довідку, українці мусять навідатися до кількох установ, вистояти в чергах та зібрати купу паперових документів, інформація до яких підтягується з різних реєстрів. Оптимізація дозволить зробити держпослуги ефективними й максимально їх автоматизувати”, – зазначили у Міністерстві.
Як тепер зміниться життя українців?
– не треба стояти в довгих чергах, щоб отримати необхідну довідку. Зробити це можна буде онлайн, не виходячи з дому
– отримання онлайн-послуги стане набагато швидшим
– не треба робити додаткові ксерокопії документів, адже вони і так будуть у держреєстрах і чиновники матимуть до них доступ
– всі документи будуть в єдиному електронному реєстрі, а не губитися по шафах та кишенях.