Ви тут:
PROвсе Суспільство 

Telegram змінює принцип роботи

Telegram змінює принцип роботи

Telegram тестує функцію вбудованої реклами у каналах з великою кількістю фоловерів. Незабаром з’явиться платна підписка, при оформленні якої можна буде вимкнути рекламні оголошення.

Про це повідомив засновник Telegram Павла Дурова, передає УП.

Рекламні повідомлення вже почали з’являтися у Телеграм-каналах з кількістю підписників 1 тисяча і більше.

Водночас, за словами Дурова, платна підписка в Telegram, яка дозволить відключати рекламу, має бути введена вже в листопаді.

“Багато користувачів запропонували ввести можливість відключення офіційних рекламних оголошень у каналах Telegram. Ми вже почали роботу над цією новою функцією і очікуємо на її запуск цього місяця. Вона може бути оформлена у вигляді недорогої підписки, яка дозволить користувачам безпосередньо фінансово підтримувати розвиток Telegram. Автори деяких каналів також хотіли б “вимикати” рекламні оголошення у своїх каналах. Наразі ми прораховуємо економічні умови цієї опції. Незабаром рекламодавці зможуть розміщувати “невидиме” оголошення у будь-якому каналі, яке – за умови достатньої вартості показу – призведе до відсутності оголошень у цьому каналі”, – йдеться у повідомленні.

Система Orphus