Ви тут:
Суспільство 

Що треба знати, щоб повернути товар до магазину

Що треба знати, щоб повернути товар до магазину

Правила та умови повернення товарів, а також перелік необхідних документів для повернення товарів у магазини опублікувала Держпродспоживслужба на своїй офіційній сторінці у Facebook.

Якщо ви виявили протягом гарантійного строку недолік у товарі, то можете розраховувати на:

– на безоплатний гарантійний ремонт;
– пропорційне зменшення вартості товару;
– відшкодування продавцем витрат на усунення виявлених недоліків.

“Якщо ж виявили протягом гарантійного строку істотний недолік (недолік, який неможливо усунути, який після його виправлення проявляється знову або ж який робить товар суттєво іншим) в товарі, або фальсифікації товару покупець має право повернути товар продавцю й отримати назад кошти, або обміняти товар на інший, але справний. Продовжуємо розповідати як повернути товар у магазин та як захистити свої права”, – йдеться у повідомленні.

Щоб повернути товар вам знадобляться документи:

– товарний або касовий чек;
– технічний паспорт чи інший документ, що його замінює, з позначкою про дату продажу – щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк;
– паспорт – необхідний, щоб продавець міг спокійно оформити повернення, якщо в його магазині є така вимога;
– заява з проханням повернути гроші за товар. Її треба написати у двох примірниках – на обох повинні бути підписи і покупця, і продавця. Це стосується ситуації, в якій продавець відмовляється повертати гроші. Оформить прохання письмово і зафіксуйте його відмову.

Система Orphus