Ви тут:
Медицина Суспільство 

Що робити, коли запис про вакцинацію внесли до неактуальної е-медкарти пацієнта: роз’яснення НСЗУ

Що робити, коли запис про вакцинацію внесли до неактуальної е-медкарти пацієнта: роз’яснення НСЗУ

Іноді в електронній системі охорони здоров’я трапляється дублювання медичних карт. Наприклад, коли медпрацівники замість того, щоб оновити інформацію в актуальній карті, реєструють людину як нового пацієнта і створюють дублікат. Під час вакцинації медичний працівник може випадково внести запис про щеплення до неактуальної або дубльованої карти, і в результаті в пацієнта не генерується COVID-сертифікат.

У Національній службі здоров’я пояснили, що робити в такому випадку.

А саме:

– По-перше, пацієнту слід переконатись, що його дані справді внесли в неактуальну карту. Це можна зробити у сімейного лікаря або оператора контакт-центру НСЗУ за номером 16-77.
– По-друге, потрібно подати офіційне звернення до НСЗУ про об’єднання реєстраційних даних. Звернення може бути в довільній формі, у ньому слід зазначити актуальний номер паспорта та індивідуальний податковий номер. Копії цих документів потрібно додати до звернення.

Читайте також: У Полтаві запрацював перший пункт допомоги з отримання СOVID-сертифікатів

Документи можна відправити двома способами:

– Звичайною поштою за адресою проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073
– Електронною поштою на скриньку info@nszu.gov.ua.

Зверніть увагу: у зверненні треба просити саме об’єднати дані, а не видалити один із записів, адже разом з записом буде видалена і медична історія, яка до нього прикріплена.

“Щоб такого не траплялося, при зміні документів нагадайте лікарю, щоб він актуалізував ваш існуючий запис, а не створював новий”, – рекомендують у НСЗУ.

Система Orphus