Ви тут:
Суспільство Україна 

Що робити, якщо не генерується COVID-сертифікат: роз’яснення МОЗ

Що робити, якщо не генерується COVID-сертифікат: роз’яснення МОЗ

Незважаючи на велику кількість успішно згенерованих COVID-сертифікатів, продовжують фіксувати випадки, коли отримати онлайн документ не виходить. 

У Міністерстві охорони здоров’я опублікували алгоритм дій, який допоможе усунути проблеми з генерацією COVID-сертифіката.

Ви отримали статус “Немає даних про вас” після запиту на створення документа

Якщо ви робили запит через мобільний застосунок “Дія”, спробуйте повторити його через портал “Дія” — https://diia.gov.ua. Якщо і портал відповів, що “Немає даних про вас”, зверніться до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення. Попросіть перевірити персональні дані:

– ПІБ українською та англійською мовами, як у паспортних документах.

– РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, який раніше називався індивідуальний податковий номер — ІПН).

– УНЗР — це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини.

– Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.

– Актуальний номер телефона, на якому можливо приймати і відправляти повідомлення.

Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтеся, що до її картки пацієнта внесені її, а не ваші, РНОКПП та УНЗР.

Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі або збігу із профілем іншої людини.

Читайте також: З 6 грудня в Україні для невакцинованих посилять карантинні обмеження

Ви отримали статус “Помилка при генерації сертифіката” після запиту на COVID-сертифікат

Рекомендовано звернутися до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом перевірити ваші персональні дані.

Ви отримали статус “Сертифікат про вакцинацію недоступний”

Якщо ви отримали 1 або 2 дози щеплення, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли. Рекомендовано оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через портал “Дія”.

Ви отримали статус “Сертифікат про вакцинацію недоступний” з таким текстом “Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення”

Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію, не є можливим. МОЗ наразі працює над такою можливістю.

 Ви отримали статус: “Номер партії вакцини помилковий”

Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом позначити внесені дані як помилкові і додати коректні дані повторно, без помилки. Без такої дії ви не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.

Ви отримали статус: “На жаль, сталася помилка”.

Звертайтесь до технічної підтримки порталу та додатку “Дія”

Система Orphus