Ви тут:
Суспільство ТОП-новина Україна 

Що робити, якщо не генерується COVID-сертифікат через помилку в записі про вакцинацію: роз’яснення НСЗУ

Що робити, якщо не генерується COVID-сертифікат через помилку в записі про вакцинацію: роз’яснення НСЗУ

COVID-сертифікат може не згенеруватися, якщо в електронній системі в записі пацієнта про вакцинацію є помилка — неправильно вказані особисті дані, назва або партія вакцини абощо. У цьому випадку потрібно звернутися до пункту, в якому пацієнту робили щеплення.

Про це повідомили у Національній службі здоров’я.

“Внести чи виправити дані про вакцинацію має повноваження лише той лікар, який проводив щеплення. Інші лікарі, сам пацієнт чи НСЗУ не мають такої технічної можливості. Таке обмеження необхідне для захисту пацієнта, адже якщо хтось випадково видалить дані пацієнта в електронній системі, відновити їх буде неможливо. Якщо вакцинацію проводив сімейний лікар у вашій амбулаторії, потрібно звертатися до нього. Якщо ви щеплювалися в пункті масової вакцинації, у вашій пам’ятці про щеплення є прізвище та місце роботи лікаря, який вносив у систему ваші дані — зверніться туди. Візьміть із собою паспорт громадянина України та ідентифікаційний код”, – йдеться у роз’ясненні.

Нагадаємо, COVID-сертифікат можна згенерувати як за наявності ID-картки або закордонного біометричного паспорта, так і без них. Детально за посиланням.

Система Orphus