Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

Подання податкової звітності в електронному вигляді: роз’яснення податківців Полтавщини

Подання податкової звітності в електронному вигляді: роз’яснення податківців Полтавщини

Порядок обміну електронними документами платника податків та контролюючого органу затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (абзац десятий пункту 42.6 статті 42 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).

Про це повідомили в Головному управлінні ДПС у Полтавській області.

Відповідно до абзацу другого пункту 42.6 статті 42 ПКУ керівник платника податків визначає, змінює перелік уповноважених осіб платника податків, які наділяються правом підписання, подання, отримання ними документів та інформації через електронний кабінет від імені платника податків, та визначає їхні повноваження.

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом припиняється виключно у випадках, передбачених пунктом 42.6 статтею 42 ПКУ, а саме:

– отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків;

– отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб   підприємців та громадських формувань про зміну керівника платника податків;

– отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію припинення юридичної особи;

– наявності в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків інформації про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця чи незалежної професійної діяльності фізичної особи;

– наявності в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків інформації про закриття реєстраційного номера облікової картки платника податків у зв’язку зі смертю.

Система Orphus