Ви тут:
Медицина Суспільство 

Куди може поскаржитися пацієнт при невиконанні своїх обов’язків місцевими лікарями: роз’яснення МОЗ

Куди може поскаржитися пацієнт при невиконанні своїх обов’язків місцевими лікарями: роз’яснення МОЗ

Скарги будь-якого характеру слід починати розв’язувати безпосередньо у медичному закладі, звернувшись до керівника лікарні. 

Про це повідомили у Міністерстві охорони здоров’я.

“Якщо таке звернення не допомогло  – можна звернутися до регіональних департаментів охорони здоров’я при ОДА.  Також в регіонах  працюють телефонні “гарячі лінії”  з питань COVID-19″, – радять у відомстві.

Наразі Програма медичних гарантій визначає чіткий перелік і обсяг медичних послуг та лікарських засобів, оплата яких гарантується за рахунок коштів Державного бюджету України. Це означає, що пацієнт має право отримувати їх у повному обсязі та безоплатно у лікарнях, які працюють за договором з НСЗУ. 

Якщо у закладі, що має договір із НСЗУ, відмовляють у медичних послугах або вимагають гроші за те, за що заплатила держава, це є порушенням прав пацієнта. Тоді можна подати скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ у розділі “Громадянам”. 

Оператори контакт-центру НСЗУ за номером 16-77 підкажуть, як правильно подати скаргу у разі необхідності.

Система Orphus