Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Електронний кабінет платника: податківці Полтавщини про нові можливості

Електронний кабінет платника: податківці Полтавщини про нові можливості

У ДПС України функціонує та постійно вдосконалюється безкоштовний сервіс “Електронний кабінет”.

“Це сервіс, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДПС та платників податків у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення”, – повідомили у Головному управлінні ДПС у Полтавській області.

“Електронний кабінет” знаходиться на  офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням.  У відкритій частині кабінету платник має можливість переглянути таку інформацію: новини ДПС; бланки звітності; календар платника; податкову карту України; контакти ЦОПів; інструкцію користувача; інформацію загальнодоступних реєстрів. Щодо приватної частини «Електронного кабінету», то авторизовані платники мають можливість дистанційної роботи в режимі онлайн, зокрема щодо: облікових даних; подання та  перегляд поданої звітності; роботи з базою ЄРПН; роботи з базою СЕА РП; програмного РРО; перевірки стану розрахунків з бюджетом; здійснення сплати податків та зборів; листування з органами ДПС.

“Використовуйте можливості “Електронного кабінету”, адже дистанційна форма комунікації є найбезпечнішою, особливо у період дії карантинних обмежень”, – додали податківці.

Система Orphus