Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

До 30 листопада полтавцям треба передати показники лічильників до “Полтаватеплоенерго”

До 30 листопада полтавцям треба передати показники лічильників до “Полтаватеплоенерго”

Показники індивідуальних лічильників гарячої води і теплової енергії необхідно передати до 30 листопада включно.

Зробити це можна кількома способами, однак найбільш зручний (особливо для власників смартфонів) – через інфо-боти у месенджерах Viber і Telegram, повідомили в “Полтаватеплоенерго”.

Докладну інструкцію користування інфо-ботами у Viber і Telegram можна знайти тут.

“Варто зазначити, що ідентифікація споживача інфо-ботами відбувається виключно за номером контактного телефону. Тож, аби стати користувачем інфо-ботів “Полтаватеплоенерго” у Viber та/чи Telegram, необхідно, щоб номер вашого телефону (на який зареєстровано месенджери) було внесено до облікової бази підприємства, як контактний для відповідного особового рахунку”, – йдеться у повідомленні.

Очевидними перевагами передачі показників індивідуальних приладів обліку через інфо-боти є автоматичне опрацювання введених даних із покроковою їх перевіркою. Отримані від користувача відомості відразу вносяться в облікову базу абонентської служби без участі персоналу. А оскільки людський фактор, під час отримання показників від споживачів відсутній, це гарантує уникнення можливих затримок, помилок чи неточностей.

Як передати показники лічильників за допомогою інфо-ботів?
Алгоритм користування ними однаковий як для Viber, так і для Telegram: 
Крок 1. Знайдіть в обраному месенджері чат-бот.
Крок 2. Перейдіть у “Головне меню” інфо-бота.
Крок 3. Оберіть опцію “Передати показники ПО” (ПО — приладів обліку).
Крок 4. Якщо із вашим контактним номером телефона, на якому зареєстровано месенджер, у обліковій базі «Полтаватеплоенерго» пов’язаний лише один особовий рахунок — інфо-бот відразу відобразить інформацію по останнім з переданих раніше показникам індивідуальних приладів обліку і запропонує обрати потрібний лічильник (навіть якщо він один!) і ввести його поточні показники. Якщо ж ваш телефонний номер є контактним для кількох особових рахунків, то перед внесенням показників потрібно буде спочатку обрати необхідний особовий рахунок, а вже потім переходити до етапу передачі показників індивідуальних приладів обліку.
Крок 5. Після внесення вами даних і їх передачі інфо-ботом до облікової бази підприємства, останній поінформує користувача про обсяги спожитої послуги.
Крок 6. Оберіть наступну дію у чат-боті, якщо є така необхідність, перейшовши у «Головне меню» інфо-бота.
Система Orphus