Ви тут:
Суспільство Україна 

До 2024 року швидкісне залізничне сполучення буде забезпечено між усіма обласними центрами, – Мінінфраструктури

До 2024 року швидкісне залізничне сполучення буде забезпечено між усіма обласними центрами, – Мінінфраструктури

Під час форуму “Велике будівництво: нова залізниця”, який відбувся 9 листопада у Києві, обговорили системні зміни, які очікують на Укрзалізницю та напрями розвитку галузі.

Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков повідомив, що Інтерсіті курсуватимуть між всіма обласними центрами. Рух швидкісних потягів по всій країні забезпечать до 2024 року.

“До кінця 2024 року в усі обласні центри має доїжджати поїзд Інтерсіті. Щоб досягнути цієї цілі ми розгортаємо масштабну електрифікацію колій. У найкращі роки УЗ електрифікувала по 100 км на рік, а за попередні 8 років було електрифіковано лише 23 км залізничних колій. Ми плануємо електрифікувати щонайменше 500 км до 2024 року. Це дозволить налагодити швидкісні міжрегіональні сполучення та запустити нові маршрути формату Інтерсіті+ до понад 10 обласних центрів країни, серед яких Ужгород, Чернівці, Луцьк, Житомир, Чернігів, Суми, Кропивницький, Маріуполь, Миколаїв, Херсон. Зокрема, уже скоро поєднаємо швидкісною залізницею Київ та Черкаси”, — розповів Олександр Кубраков.

Серед пріоритетних проєктів з електрифікації на 2022 рік:

-Долинська – Миколаїв – Колосівка

-Ворожба – Суми

-Житомир – Новоград-Волинський

У 2021 завершиться електрифікація 50 км колій на маршрутах:

-Київ — Васильків-2 протяжністю 11 км (завершимо у 2021 році)

Організація такого сполучення дозволить переорієнтувати значний пасажиропотік на цьому напрямку з автомобільного на залізничний транспорт. Станція Васильків-2 розташована лише в 500 метрах від центральної площі міста Васильків, і курсування приміських поїздів до цієї станції буде зручнішим для городян.Очікуваний пасажиропотік маршруту — від 5 до 7 тис. на добу.

-Черкаси — станція ім. Т. Шевченка протяжністю 30,4 км (завершать у 2022 році)

Наразі залізниця не є конкурентним та комфортним засобом пересування для мешканців Черкас. Впровадження проєкту дозволить скоротити час у дорозі на 40 хвилин. Прогнозований пасажиропотік після електрифікації до 200 тисяч пасажирів на рік. У перспективі з продовженням проєктів електрифікації (зокрема, на сегменті від Черкас до Гребінки та від станції ім. Тараса Шевченка до Помічної) дозволить налагодити пряме сполучення зі столицею та 5–6 обласними центрами (зокрема, Харковом, Полтавою, Черніговом, Сумами, Миколаєвом, Херсоном).

-Ковель – Ізов – Держкордон (завершать у 2022 році)

-Чорноморська — Берегова, 6,5 км (завершено)

Нагадаємо, що 4 листопада запустили в роботу дільницю Чорноморська — Берегова, що використовується найбільшими морськими портами України. Будівництво та електрифікація другої головної колії дільниці дозволило підвищити її пропускну спроможність до 60 пар поїздів на добу.

Система Orphus