Ви тут:
Спорт Суспільство 

Чемпіонство все ближче: Ферстаппен переміг на Гран-прі Формули-1 у Мексиці

Чемпіонство все ближче: Ферстаппен переміг на Гран-прі Формули-1 у Мексиці

Успіх на стартовому колі дозволив Red Bull спокійно почуватися протягом всієї гонки.

Як повідомляє f1-ukraine, на старт майже всі гонщики виїхали на Medium й це передбачало лише одну зупинку. Проте, як це було неодноразово у Мексиці, гонка пішла не за планом.

Вже на старті гонщики Mercedes намагались втримати перший ряд, «заблокувавши» пілотів Red Bull позаду. Проте Макс Ферстаппен скористався сліп-стримом за Боттасом та обійшов фіна вже до першого повороту.

Зі зрозумілих причин, у першому ж повороті Валттері не атакував Льюїса Хемілтона й трохи уповільнився. Цього вистачило, аби Даніель Ріккардо «підчепив» болід Mercedes, після чого Боттаса розвернуло й він став останнім.

Обидва гонщики були вимушені зробити піт-стоп, й, перейшовши на Hard, Боттас та Ріккардо стали останніми.

Тим часом, у середині пелотона Юкі Цунода та Мік Шумахер зіткнулись  із Естабаном Оконом. Зіткнення було настільки суттєвим, що обидва пілоти не змогли доїхати до боксів й гоночна дирекція випустила автомобіль безпеки, аби нейтралізувати гонку.

На 5-му колі перегони були відновлені, проте на рестарті змін у топ-10 не відбулось.

Після 11-го кола Макс збільшив відрив від Льюїса до 3,3 секунд, а з топ-10 «випав» Рассел, адже його обігнали по черзі Райкконен та Алонсо.

До 27-го кола ситуація на трасі майже не змінилась. Ферстаппен був вже у 9 секундах від Хемілтона, а Перес почав «під’їжджати» до британця. До топ-10 також увійшов Норріс після піт-стопу Джовінацці, а Ріккардо та Боттас влаштували боротьбу в кілька кіл за 11-е місце.

Лише на 30-му колі Хемілтон заїхав в бокси за Hard та виїхав на 5-му місці позаду Леклера, який щоправда наступного сам поїхав на піт-стоп.

Зупинка Гаслі на 32-му колі вивела британця на 3-е місце, але Red Bull вперто не хотіла закликати Переса в бокси. Можливо тому, що Серхіо хотів стати першим мексиканським гонщиком, який лідирував на домашньому Гран Прі?

Й це сталося, коли Ферстаппен заїхав в бокси на 34-му колі й повернувся другим. На цей момент топ-10 виглядала так: Перес, Ферстаппен (+8с), Хемілтон (+14с), Сайнс (+24с), Гаслі (+38с), Леклер (+41), Алонсо (+46с), Норріс (+52с), Феттель (+58с), Райкконен (+61с).

Здавалось, що Перес може поїхати на довгий відрізок на Medium й потім перейти на Soft, але на 41 колі мексиканець все ж перейшов на стандартну стратегію й отримав Hard.

На останніх 20 колах стало зрозуміло, що боротьби між Ферстаппеном й Хемілтон не буде, адже розрив збільшився до 13 секунд на 52 коло. Натомість Перес стабільно зменшував відставання від британця й був дуже мотивований покращити своє місце на подіумі перед місцевою публікою.

Пересу знадобилось 10 кіл, аби увійти у DRS Хемілтона. В той час як Льюїс не міг наздогнати колового Норріса.

Проте, як тільки Ландо поступився позицією, Mercedes британця поїхав краще та навіть відірвався від мексиканця на більше ніж 1 секунду, тобто DRS Переса була дезактивована. Наступні колові Алонсо та Расселл «відсунили» Переса ще далі.

Боттас на останніх колах теж спробував допомогти команді. Отримавши Soft, фін почав показувати найкращі кола, але був за межею топ-10, аби принести команді бал за найкраще коло в гонці. На останньому колі Валттері ще раз заїхав у бокси й отримав новий комплект гуми.

Також на фінальному колі Перес спробував активувати всю потужність двигуна, аби обігнати Хемілтона. Але ані активація DRS, ані дві спроби не призвели до справжньої спроби обгону.

Тим часом, Ферстаппен доїхав до фінішу переможцем із відривом 16 секунд від Хемілтона, а Перес став першим мексиканцем на подіумі домашнього Гран Прі.

Поза топ-3 фінішували Гаслі, якого так й не змогла наздогнати пара пілотів Ferrari (хоча Леклер та Сайнс мінялися позиціями). Феттель привіз Aston Martin 7-е місце, а Райкконен теж збільшив свій очковий запас за рахунок 8-го місця. Алонсо та Норріс замкнули призову десятку.

Система Orphus