Ви тут:
Сільське господарство Суспільство Україна 

Україна розробляє бренд для експорту сільськогосподарської продукції малих і середніх виробників

Україна розробляє бренд для експорту сільськогосподарської продукції малих і середніх виробників

ПРООН у співпраці з ГО “Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі (ITFC)”, Міністерством цифрової трансформації України, Офісом з розвитку підприємництва та експорту та Дія.Бізнес розпочинають розробку та запуск експортно орієнтованого парасолькового бренду для сільськогосподарських мікро-, малих та середніх підприємств і підприємств харчової промисловості.

Про це повідомляє Урядовий портал.

“У межах національного проєкту з розвитку підприємництва Дія.Бізнес Мінцифри допомагає малим і середнім підприємцям, зокрема, зі сфери сільського господарства. Це й освітні події, і консультативна допомога, й інфраструктурна підтримка. Підтримка з боку держави сприяє розвитку українського експорту. Наприклад, експорт зерна з України зріс на чверть за першу половину 2021 року, а загалом експорт товарів з України зріс на третину. Тому ми повністю підтримуємо розробку парасолькового бренду для експорту с/г продукції малого та середнього бізнесу як ще один крок назустріч вітчизняним експортерам”, – зазначила заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан.

Згідно з результатами дослідження ПРООН щодо соціально-економічних наслідків COVID-19 на бізнеси та домогосподарства в Україні, криза сильніше вплинула на жінок, які є власницями бізнесу: 79% підприємниць повідомили про негативні наслідки кризи порівняно з 68% чоловіків.

Тому пріоритетна увага в межах ініціативи надаватиметься мікро-, малим та середнім підприємствам сільськогосподарського та суміжних секторів, які спрямовують свій бізнес на поліпшення стійкості та сталого розвитку, — з акцентом на підприємства, якими володіють чи керують жінки.

Фото: Мінцифра

Система Orphus