Ви тут:
Спорт Суспільство 

У Формулі-1 з’являться активна аеродинаміка та підвіска, – ЗМІ

У Формулі-1 з’являться активна аеродинаміка та підвіска, – ЗМІ

На Гран Прі Туреччини буде оголошено про новий регламент на силові установки для Формули-1, який набере чинності у 2026 році.

Як повідомляє Auto Motor und Sport, діючі виробники двигунів уже погодилися на зміни в конструкції моторів заради приходу в чемпіонат нових учасників в особі учасників концерну Volkswagen – Audi та Porshe.
Зокрема, планується суттєве збільшення потужності мотор-генератора MGU-K, яка зросте до 120 до 350 кіловат. І це може стати суттєвою проблемою.

Згідно з чинним регламентом Формули 1, привід болідів може бути тільки заднім, а значить – і MGU-K працює тільки з задніми колесами. При цьому гібридна система не тільки допомагає машині розганятися, а й рекуперірует енергію гальмування, запасаючи її у вигляді електрики назад в батареї.

Зі збільшенням потужності неминуче збільшиться і гальмування, яке розвивається зусилля. Контроль пілота за яким до того ж буде непросто налаштувати, так як задні гальма управляються «по дротах», а антиблокувальна система гальм в Ф1 заборонена.

В результаті різко зростає ризик блокування задніх коліс при гальмуванні. У потужних дорожніх електромобілях ця проблема вирішується за рахунок повного приводу – коли основне гальмівне зусилля від електродвигуна діє на передню вісь. Але в Ф1 це суперечить правилам.

Система Orphus