Одним з недоліків дистанційного навчання є якість інтернет-зв’язку, – МОН
Одним з недоліків дистанційного навчання є якість інтернет-зв’язку, – МОН
У разі стрімкого поширення коронавірусної інфекції або запровадження, щоб не зупиняти освітній процес заклади освіти запроваджують дистанційне навчання.
З 11 по 22 жовтня Державна служба якості освіти провела моніторинг дистанційного навчання, повідомили телеграм-каналі Міністерства освіти.
У всіх областях під час дистанційного навчання переважна більшість закладів освіти використовують інформаційно-комунікаційні системи, зокрема електронні освітні платформи:
-ресурс для змішаного та дистанційного навчання “Всеукраїнська школа онлайн”;
-українську електронну освітню систему “Мій Клас”;
-хмарні сервіси Google (G Suite, Classroom, Google Meet, Class Time);
-онлайн-сервіси та інструменти для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей за допомогою програмних застосунків Zoom та Skype.
На онлайн-уроках учителі використовують різноманітні форми організації роботи – підвищення пізнавальної активності учнів: презентації, інтерактивні вправи, демонстрації, зокрема відео та анімаційні.
Серед недоліків, які виявив моніторинг:
1) якість інтернет-зв’язку;
2) участь у синхронному режимі навчання не всіх учнів з класу;
3) оперативність появи актуальної інформації про організацію дистанційного навчання на сайтах закладів освіти.
Нагадаємо, 36 громад Полтавщини до кінця року отримають швидкісний інтернет.