Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Де полтавцям ознайомитись зі станом розрахунків, – пояснення “Полтаватеплоенерго”

Дізнатися про стан розрахунків за централізоване опалення та постачання гарячої води споживачі “Полтаватеплоенерго” можуть з щомісячних рахунків на оплату послуг, які регулярно надходять на їхні адреси.

Також, вже багато років на офіційному сайті підприємства функціонує цілодобовий он-лайн сервіс “Особистий кабінет споживача” , за допомогою якого споживач може отримати деталізовану та оперативну інформацію щодо стану свого особового рахунку, повідомили у пресслужбі “Полтаватеплоенерго”.
А віднедавна “Полтаватеплоенерго” запровадило ще один надзвичайно зручний для користування інструмент, що дозволяє інтерактивно взаємодіяти зі своїм особовим рахунком у обліковій базі підприємства прямо зі свого смартфона. Це багатофункціональні інфо-боти “Полтаватеплоенерго” у Viber чи Telegram
“Якщо ж споживач потребує допомоги, аби докладніше розібратися зі станом свого особового рахунку, він може отримати її на особистому прийомі у приміщенні абонентської служби підприємства, зателефонувавши у робочий час на багатоканальну довідкову лінію за номером (0532) 510-455, письмово звернувшись на адресу підприємства або скориставшись цілодобовим он-лайн сервісом офіційного сайту підприємства “Надіслати нам листа”, – йдеться у повідомленні.
Крім того, на сайті підприємства діє ще один корисний цілодобовий он-лайн сервіс — “Мапа комерційного обліку”. У ньому зараз, наряду із іншою корисною для полтавців інформацією, розміщено актуальний на сьогодні стан розрахунків споживачів за отримані послуги. Зокрема, щодо розмірів заборгованості у кожному будинку та переліком домогосподарств, котрі мають найбільші борги.
Система Orphus