Ви тут:
Полтавщина Суспільство Україна 

Якщо до 20 вересня не надійшов паперовий рахунок “Полтаватеплоенерго”: куди звертатися

Якщо до 20 вересня не надійшов паперовий рахунок “Полтаватеплоенерго”: куди звертатися

“Полтаватеплоенерго” закликає споживачів звертатися до абонентської служби підприємства, якщо до 20 вересня не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, отримані впродовж серпня.

Кожного місяця споживачі повинні отримати паперовий рахунок за послуги підприємства до 20-го числа поточного місяця. На адресу підприємства надходять поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на періодичну відсутність чи несвоєчасність доставлення рахунків на оплату послуг з підігріву води до поштових скриньок за адресами їх проживання.

У зв’язку з цим абонентська служба підприємства проводить постійний моніторинг та контроль доставлення споживачам паперових рахунків ПОКВПТГ “Полтаватеплоенерго”.

Звернутися до абонентської служби можна за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства.

Фото: Главком

Система Orphus