У Полтавагаз розповіли, що робити, якщо сума в платіжках не відповідає показникам лічильника
У Полтавагаз розповіли, що робити, якщо сума в платіжках не відповідає показникам лічильника
Така невідповідність виникає у споживачів, які не передають показники лічильника вчасно або надсилають їх не за адресою.
Про це повідомили в АТ “Полтавагаз”.
Щоб уникнути непорозумінь:
– Передавайте в АТ «Полтавагаз» фактичні показники, зафіксовані станом на перше число, протягом перших п’яти днів кожного місяця. В іншому випадку газорозподільна компанія нарахує прогнозні об’єми, виходячи з середнього обсягу споживання природного газу.
– Зверніть увагу на особовий рахунок, який Ви вказуєте, передаючи показники. Це має бути унікальний код споживача АТ «Полтавагаз».
– Незалежно від того, якого постачальника газу Ви обрали, показники передавайте саме газорозподільному товариству — АТ “Полтавагаз”.
Зручний спосіб обирайте за посиланням.